Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DYS do Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie)

Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy BGA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LENCO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VAICO
Producent:DYS

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
22-25305
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
22-25305
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  1. oś przednia strona lewa
Długość [mm]:  198
Rozmiar gwintu 1:  M14x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Parzyste numery artykułów:  22-25304
Ciężar [kg]:  0,897003
Do 100 dni na zwrot
83,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
22-25304
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
22-25304
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  1. oś przednia strona prawa
Długość [mm]:  198
Rozmiar gwintu 1:  M14x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Parzyste numery artykułów:  22-25305
Ciężar [kg]:  0,896002
Do 100 dni na zwrot
83,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
22-22875
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
22-22875
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  1. oś przednia strona prawa
Długość [mm]:  189
Rozmiar gwintu 1:  M14x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Parzyste numery artykułów:  22-22876
Ciężar [kg]:  0,914002
Do 100 dni na zwrot
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
22-22876
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
22-22876
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  1. oś przednia strona lewa
Długość [mm]:  189
Rozmiar gwintu 1:  M14x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Parzyste numery artykułów:  22-22875
Ciężar [kg]:  0,914003
Do 100 dni na zwrot
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze