Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy ELSTOCK do Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 Diesel (463.327, 463.328) samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1993.09 - 1994.08)

Układ Kierowniczy MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 Diesel (463.327, 463.328) samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1993.09 - 1994.08) MANN-FILTER
Układ Kierowniczy HENGST FILTER Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 Diesel (463.327, 463.328) samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1993.09 - 1994.08) HENGST FILTER
Układ Kierowniczy KNECHT Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 Diesel (463.327, 463.328) samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1993.09 - 1994.08) KNECHT
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 Diesel (463.327, 463.328) samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1993.09 - 1994.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 Diesel (463.327, 463.328) samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1993.09 - 1994.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DRI Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 Diesel (463.327, 463.328) samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1993.09 - 1994.08) DRI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 Diesel (463.327, 463.328) samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1993.09 - 1994.08) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 Diesel (463.327, 463.328) samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1993.09 - 1994.08) ELSTOCK
Układ Kierowniczy EUROL Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 Diesel (463.327, 463.328) samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1993.09 - 1994.08) EUROL
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 Diesel (463.327, 463.328) samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1993.09 - 1994.08) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 Diesel (463.327, 463.328) samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1993.09 - 1994.08) FRAP
Układ Kierowniczy MAHLE ORIGINAL Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 Diesel (463.327, 463.328) samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1993.09 - 1994.08) MAHLE ORIGINAL
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 Diesel (463.327, 463.328) samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1993.09 - 1994.08) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 Diesel (463.327, 463.328) samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1993.09 - 1994.08) METZGER
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 Diesel (463.327, 463.328) samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1993.09 - 1994.08) MOOG
Układ Kierowniczy NTY Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 Diesel (463.327, 463.328) samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1993.09 - 1994.08) NTY
Układ Kierowniczy OEM Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 Diesel (463.327, 463.328) samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1993.09 - 1994.08) OEM
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 Diesel (463.327, 463.328) samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1993.09 - 1994.08) SIDEM
Układ Kierowniczy STABILUS Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 Diesel (463.327, 463.328) samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1993.09 - 1994.08) STABILUS
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 Diesel (463.327, 463.328) samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1993.09 - 1994.08) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 Diesel (463.327, 463.328) samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1993.09 - 1994.08) TMI
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 Diesel (463.327, 463.328) samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1993.09 - 1994.08) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz KLASA G (W463) G 300 Diesel (463.327, 463.328) samochód terenowy zamknięty 113KM, 83kW, olej napędowy (1993.09 - 1994.08) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ELSTOCK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0)
Kod produktu:
15-0833
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
15-0833
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  LUK
Ograniczenia producenta:  With round hub
Cisnienie [bar]:  85
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze zbiornikiem
Ciężar netto [kg]:  2,5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze