Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy MAXGEAR do Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI (463.306, 463.340, 463.341) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2009.06 - 2011.12)

Układ Kierowniczy MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI (463.306, 463.340, 463.341) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2009.06 - 2011.12) MANN-FILTER
Układ Kierowniczy KNECHT Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI (463.306, 463.340, 463.341) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2009.06 - 2011.12) KNECHT
Układ Kierowniczy ALCO FILTER Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI (463.306, 463.340, 463.341) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2009.06 - 2011.12) ALCO FILTER
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI (463.306, 463.340, 463.341) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2009.06 - 2011.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI (463.306, 463.340, 463.341) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2009.06 - 2011.12) BOSCH
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI (463.306, 463.340, 463.341) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2009.06 - 2011.12) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI (463.306, 463.340, 463.341) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2009.06 - 2011.12) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI (463.306, 463.340, 463.341) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2009.06 - 2011.12) FAG
Układ Kierowniczy FRAP Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI (463.306, 463.340, 463.341) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2009.06 - 2011.12) FRAP
Układ Kierowniczy LAUBER Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI (463.306, 463.340, 463.341) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2009.06 - 2011.12) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI (463.306, 463.340, 463.341) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2009.06 - 2011.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI (463.306, 463.340, 463.341) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2009.06 - 2011.12) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI (463.306, 463.340, 463.341) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2009.06 - 2011.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAHLE Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI (463.306, 463.340, 463.341) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2009.06 - 2011.12) MAHLE
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI (463.306, 463.340, 463.341) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2009.06 - 2011.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI (463.306, 463.340, 463.341) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2009.06 - 2011.12) METZGER
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI (463.306, 463.340, 463.341) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2009.06 - 2011.12) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI (463.306, 463.340, 463.341) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2009.06 - 2011.12) MOTUL
Układ Kierowniczy NTY Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI (463.306, 463.340, 463.341) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2009.06 - 2011.12) NTY
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI (463.306, 463.340, 463.341) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2009.06 - 2011.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI (463.306, 463.340, 463.341) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2009.06 - 2011.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy STABILUS Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI (463.306, 463.340, 463.341) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2009.06 - 2011.12) STABILUS
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI (463.306, 463.340, 463.341) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2009.06 - 2011.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI (463.306, 463.340, 463.341) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2009.06 - 2011.12) TRW
Układ Kierowniczy VEMA Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI (463.306, 463.340, 463.341) samochód terenowy zamknięty 224KM, 165kW, olej napędowy (2009.06 - 2011.12) VEMA
Producent:MAXGEAR

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
26-1251
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
26-1251
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  26
Średnica wewnętrzna [mm]:  7
Średnica zewnętrzna [mm]:  81
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  78
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  35
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
69-0739
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
69-0739
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Długość [mm]:  95
Wymiar gwintu:  M24x1,5
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar stożka [mm]:  20
Do 100 dni na zwrot
MAXGEAR
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
69-0740
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
69-0740
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Długość [mm]:  95
Wymiar stożka [mm]:  20
Gwint zewn. [mm]:  M24x1,5
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem lewostronnym
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze