Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy MEYLE do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie)

Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FAST
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUARO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) QUARO
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SKF Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) URW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MEYLE

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEYLE
4.8 (5)
Kod produktu:
016 031 0027/HD
dostępny
4.8 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
016 031 0027/HD
Jednostka:
szt
Ilość montowana w aucie:  2
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie:  Wewnątrz
Długość [mm]:  316,5
Rozmiar gwintu 1:  M16X1,5
Rozmiar gwintu 2:  M16X1,5
Do 100 dni na zwrot
100,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MEYLE
4.8 (5)
Kod produktu:
016 020 0069/HD
dostępny
4.8 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
016 020 0069/HD
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Długość [mm]:  174
Rozmiar gwintu 1:  M14 X 1,5
Rozmiar gwintu 2:  M16 X 1,5
Parzyste numery artykułów:  016 020 0068/HD
Do 100 dni na zwrot
105,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MEYLE
4.8 (5)
Kod produktu:
016 020 0068/HD
dostępny
4.8 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
016 020 0068/HD
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Długość [mm]:  174
Rozmiar gwintu 1:  M14 X 1,5
Rozmiar gwintu 2:  M16 X 1,5
Parzyste numery artykułów:  016 020 0069/HD
Do 100 dni na zwrot
105,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MEYLE
5.0 (2)
Kod produktu:
014 631 0015
dostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
014 631 0015
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ciśnienie pracy [bar]:  120
Ilość montowana w aucie:  1
Do 100 dni na zwrot
737,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze