Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy JP GROUP do Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy NTY Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) NTY
Układ Kierowniczy SKF Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AISIN Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) AISIN
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTLOG Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) AUTLOG
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) BENDIX
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy COMLINE Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR (NEOCTR) Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) CTR (NEOCTR)
Układ Kierowniczy DAYCO Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DT Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) DT
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) FAST
Układ Kierowniczy FEBEST Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy HELLA Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) HELLA
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy IPARTS Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) IPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAMOKA Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) MASTER-SPORT
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OCAP Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUARO Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SBS Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKV GERMANY Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) SKV GERMANY
Układ Kierowniczy SPIDAN Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) URW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B906) 514 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.05 - obecnie) VAICO
Producent:JP GROUP

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
1144602800
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1144602800
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Gwint wewnętrzny [mm]:  M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Długość gwintu [mm]:  29
Ciężar [kg]:  0,452
Do 100 dni na zwrot
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1144403600
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1144403600
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Do 100 dni na zwrot
57,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1345102900
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1345102900
Jednostka:
szt
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Do 100 dni na zwrot
1169,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze