Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM do Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy BGA Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy CEVAM Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) CEVAM
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUARO Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 114 CDI (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2019.09 - obecnie) VAICO
Producent:ORIGINAL IMPERIUM

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ORIGINAL IMPERIUM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
500004K/TE
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
500004K/TE
Dla numeru OE:  A2054630096
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Materiał:  Termoplast
Numer komponentu:  2
Producent obejm:  OETIKER+MUBEA
Do 100 dni na zwrot
ORIGINAL IMPERIUM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
500004/TE
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
500004/TE
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Wysokość [mm]:  193
Materiał:  Termoplast
Masa [g]:  60
Średnica 1 [mm]:  16,4
Średnica 2 [mm]:  62
Do 100 dni na zwrot
ORIGINAL IMPERIUM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
500004KA/TE
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
500004KA/TE
Dla numeru OE:  A2054630096
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Materiał:  Termoplast
Producent obejm:  OETIKER+MUBEA
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze