Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy IPD do Mg MGB kabriolet 1.8 (N3) kabriolet 95KM, 70kW, benzyna (1962.05 - 1980.12)

Układ Kierowniczy JP GROUP Mg MGB kabriolet 1.8 (N3) kabriolet 95KM, 70kW, benzyna (1962.05 - 1980.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Mg MGB kabriolet 1.8 (N3) kabriolet 95KM, 70kW, benzyna (1962.05 - 1980.12) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BGA Mg MGB kabriolet 1.8 (N3) kabriolet 95KM, 70kW, benzyna (1962.05 - 1980.12) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mg MGB kabriolet 1.8 (N3) kabriolet 95KM, 70kW, benzyna (1962.05 - 1980.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DELPHI Mg MGB kabriolet 1.8 (N3) kabriolet 95KM, 70kW, benzyna (1962.05 - 1980.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Mg MGB kabriolet 1.8 (N3) kabriolet 95KM, 70kW, benzyna (1962.05 - 1980.12) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Mg MGB kabriolet 1.8 (N3) kabriolet 95KM, 70kW, benzyna (1962.05 - 1980.12) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Mg MGB kabriolet 1.8 (N3) kabriolet 95KM, 70kW, benzyna (1962.05 - 1980.12) ERT
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mg MGB kabriolet 1.8 (N3) kabriolet 95KM, 70kW, benzyna (1962.05 - 1980.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy GSP Mg MGB kabriolet 1.8 (N3) kabriolet 95KM, 70kW, benzyna (1962.05 - 1980.12) GSP
Układ Kierowniczy HEPU Mg MGB kabriolet 1.8 (N3) kabriolet 95KM, 70kW, benzyna (1962.05 - 1980.12) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Mg MGB kabriolet 1.8 (N3) kabriolet 95KM, 70kW, benzyna (1962.05 - 1980.12) IPD
Układ Kierowniczy LAUBER Mg MGB kabriolet 1.8 (N3) kabriolet 95KM, 70kW, benzyna (1962.05 - 1980.12) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Mg MGB kabriolet 1.8 (N3) kabriolet 95KM, 70kW, benzyna (1962.05 - 1980.12) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mg MGB kabriolet 1.8 (N3) kabriolet 95KM, 70kW, benzyna (1962.05 - 1980.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Mg MGB kabriolet 1.8 (N3) kabriolet 95KM, 70kW, benzyna (1962.05 - 1980.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MOOG Mg MGB kabriolet 1.8 (N3) kabriolet 95KM, 70kW, benzyna (1962.05 - 1980.12) MOOG
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mg MGB kabriolet 1.8 (N3) kabriolet 95KM, 70kW, benzyna (1962.05 - 1980.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SKF Mg MGB kabriolet 1.8 (N3) kabriolet 95KM, 70kW, benzyna (1962.05 - 1980.12) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Mg MGB kabriolet 1.8 (N3) kabriolet 95KM, 70kW, benzyna (1962.05 - 1980.12) SPIDAN
Producent:IPD

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPD
0 (0 ocen)
Kod produktu:
35-6183
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
35-6183
Wysokość [mm]:  145
Materiał:  Guma
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze złączem przewodów
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  10
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  46
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze