Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BLUE PRINT do Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12)

Układ Kierowniczy 555 Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) 555
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy JP GROUP Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy LÖBRO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) LÖBRO
Układ Kierowniczy FEBEST Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) FEBEST
Układ Kierowniczy TRW Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) TRW
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MEYLE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) MEYLE
Układ Kierowniczy MOTUL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) MOTUL
Układ Kierowniczy SPIDAN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) SWAG
Układ Kierowniczy A.B.S. Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) ABAKUS
Układ Kierowniczy ACKOJA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) ACKOJA
Układ Kierowniczy AISIN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) AISIN
Układ Kierowniczy ASHIKA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) ASHIKA
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) BIRTH
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DJ PARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DOKUJI Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) DOKUJI
Układ Kierowniczy DR!VE+ Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) DRI
Układ Kierowniczy DYS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FLENNOR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) FLENNOR
Układ Kierowniczy FRAP Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GMB Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) GMB
Układ Kierowniczy GSP Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) GSP
Układ Kierowniczy HART Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) HART
Układ Kierowniczy HEPU Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) HEPU
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy IPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) IPD
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) JAPKO
Układ Kierowniczy JPN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) JPN
Układ Kierowniczy KAMOKA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAVO PARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) KAVO PARTS
Układ Kierowniczy KAWE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MONROE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) MOOG
Układ Kierowniczy NIPPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NK Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) NK
Układ Kierowniczy NPS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) NPS
Układ Kierowniczy NTY Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy OYODO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) OYODO
Układ Kierowniczy QFIX Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) QFIX
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) SKF
Układ Kierowniczy TEDGUM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy URW Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) URW
Układ Kierowniczy VAICO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) VEMA
Układ Kierowniczy YAMATO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) YAMATO
Producent:BLUE PRINT

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BLUE PRINT
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
ADC48719
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADC48719
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  ADC48718
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie:  Wewnątrz
Ciężar [kg]:  0,680
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką koronową
Do 100 dni na zwrot
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BLUE PRINT
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
ADC48718
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADC48718
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  ADC48719
Długość [mm]:  110
Gwint zewn. [mm]:  M12 x 1,25
Gwint zewn. [mm]:  M16 x 1,5
Materiał:  Stal
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Ciężar [kg]:  0,41
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką koronową
Do 100 dni na zwrot
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BLUE PRINT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ADC48731
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADC48731
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  32
Wymiar gwintu zewnętrznego:  M12 x 1,25
Rozmiar klucza:  19
Kolor:  Szary
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Ciężar [kg]:  1,160
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką koronową
Do 100 dni na zwrot
122,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BLUE PRINT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ADC48740
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADC48740
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu zewnętrznego:  M12 x 1,25
Rozmiar klucza:  19
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Ciężar [kg]:  2,626
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką koronową
Do 100 dni na zwrot
205,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze