Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy KAMOKA do Opel ASTRA F nadwozie zamknięte / kombi (T92) 1.8 i (F70) nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.06 - 1994.08)

Układ Kierowniczy A.B.S. Opel ASTRA F nadwozie zamknięte / kombi (T92) 1.8 i (F70) nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.06 - 1994.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Opel ASTRA F nadwozie zamknięte / kombi (T92) 1.8 i (F70) nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.06 - 1994.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Opel ASTRA F nadwozie zamknięte / kombi (T92) 1.8 i (F70) nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.06 - 1994.08) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Opel ASTRA F nadwozie zamknięte / kombi (T92) 1.8 i (F70) nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.06 - 1994.08) CASTROL
Układ Kierowniczy DELPHI Opel ASTRA F nadwozie zamknięte / kombi (T92) 1.8 i (F70) nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.06 - 1994.08) DELPHI
Układ Kierowniczy EUROL Opel ASTRA F nadwozie zamknięte / kombi (T92) 1.8 i (F70) nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.06 - 1994.08) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Opel ASTRA F nadwozie zamknięte / kombi (T92) 1.8 i (F70) nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.06 - 1994.08) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Opel ASTRA F nadwozie zamknięte / kombi (T92) 1.8 i (F70) nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.06 - 1994.08) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FRAP Opel ASTRA F nadwozie zamknięte / kombi (T92) 1.8 i (F70) nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.06 - 1994.08) FRAP
Układ Kierowniczy HART Opel ASTRA F nadwozie zamknięte / kombi (T92) 1.8 i (F70) nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.06 - 1994.08) HART
Układ Kierowniczy KAMOKA Opel ASTRA F nadwozie zamknięte / kombi (T92) 1.8 i (F70) nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.06 - 1994.08) KAMOKA
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Opel ASTRA F nadwozie zamknięte / kombi (T92) 1.8 i (F70) nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.06 - 1994.08) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MOOG Opel ASTRA F nadwozie zamknięte / kombi (T92) 1.8 i (F70) nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.06 - 1994.08) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Opel ASTRA F nadwozie zamknięte / kombi (T92) 1.8 i (F70) nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.06 - 1994.08) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Opel ASTRA F nadwozie zamknięte / kombi (T92) 1.8 i (F70) nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.06 - 1994.08) NK
Układ Kierowniczy SBS Opel ASTRA F nadwozie zamknięte / kombi (T92) 1.8 i (F70) nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.06 - 1994.08) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Opel ASTRA F nadwozie zamknięte / kombi (T92) 1.8 i (F70) nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.06 - 1994.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Opel ASTRA F nadwozie zamknięte / kombi (T92) 1.8 i (F70) nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.06 - 1994.08) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Opel ASTRA F nadwozie zamknięte / kombi (T92) 1.8 i (F70) nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.06 - 1994.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy TOPRAN Opel ASTRA F nadwozie zamknięte / kombi (T92) 1.8 i (F70) nadwozie zamknięte / kombi 90KM, 66kW, benzyna (1993.06 - 1994.08) TOPRAN
Producent:KAMOKA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
3.6 (5 ocen)
Kod produktu:
9010376
dostępny
3.6 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
9010376
Jednostka:
szt
Zbieżnosć stożka:  1/8
Wymiar gwintu:  FM16X2L
Rozmiar gwintu 1:  MM12x1,5
Rozmiar gwintu 2:  FM16x2 L
Parzyste numery artykułów:  9010375
Do 100 dni na zwrot
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
3.6 (5 ocen)
Kod produktu:
9010375
dostępny
3.6 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
9010375
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  FM16X2R
Zbieżnosć stożka:  1/8
Rozmiar gwintu 1:  MM12x1,5
Rozmiar gwintu 2:  FM16x2
Parzyste numery artykułów:  9010376
Do 100 dni na zwrot
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze