Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy RTS do Opel COMMODORE C Kombi (61) 2.5 E Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1980.12 - 1982.12)

Układ Kierowniczy JP GROUP Opel COMMODORE C Kombi (61) 2.5 E Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1980.12 - 1982.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy VAICO Opel COMMODORE C Kombi (61) 2.5 E Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1980.12 - 1982.12) VAICO
Układ Kierowniczy A.B.S. Opel COMMODORE C Kombi (61) 2.5 E Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1980.12 - 1982.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Opel COMMODORE C Kombi (61) 2.5 E Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1980.12 - 1982.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CORTECO Opel COMMODORE C Kombi (61) 2.5 E Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1980.12 - 1982.12) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Opel COMMODORE C Kombi (61) 2.5 E Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1980.12 - 1982.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Opel COMMODORE C Kombi (61) 2.5 E Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1980.12 - 1982.12) DYS
Układ Kierowniczy FAG Opel COMMODORE C Kombi (61) 2.5 E Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1980.12 - 1982.12) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Opel COMMODORE C Kombi (61) 2.5 E Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1980.12 - 1982.12) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Opel COMMODORE C Kombi (61) 2.5 E Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1980.12 - 1982.12) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Opel COMMODORE C Kombi (61) 2.5 E Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1980.12 - 1982.12) GSP
Układ Kierowniczy HART Opel COMMODORE C Kombi (61) 2.5 E Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1980.12 - 1982.12) HART
Układ Kierowniczy KAWE Opel COMMODORE C Kombi (61) 2.5 E Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1980.12 - 1982.12) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Opel COMMODORE C Kombi (61) 2.5 E Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1980.12 - 1982.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Opel COMMODORE C Kombi (61) 2.5 E Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1980.12 - 1982.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Opel COMMODORE C Kombi (61) 2.5 E Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1980.12 - 1982.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MONROE Opel COMMODORE C Kombi (61) 2.5 E Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1980.12 - 1982.12) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Opel COMMODORE C Kombi (61) 2.5 E Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1980.12 - 1982.12) MOOG
Układ Kierowniczy NK Opel COMMODORE C Kombi (61) 2.5 E Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1980.12 - 1982.12) NK
Układ Kierowniczy OCAP Opel COMMODORE C Kombi (61) 2.5 E Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1980.12 - 1982.12) OCAP
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Opel COMMODORE C Kombi (61) 2.5 E Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1980.12 - 1982.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Opel COMMODORE C Kombi (61) 2.5 E Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1980.12 - 1982.12) RTS
Układ Kierowniczy SBS Opel COMMODORE C Kombi (61) 2.5 E Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1980.12 - 1982.12) SBS
Układ Kierowniczy SWAG Opel COMMODORE C Kombi (61) 2.5 E Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1980.12 - 1982.12) SWAG
Układ Kierowniczy TEDGUM Opel COMMODORE C Kombi (61) 2.5 E Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1980.12 - 1982.12) TEDGUM
Układ Kierowniczy TRISCAN Opel COMMODORE C Kombi (61) 2.5 E Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1980.12 - 1982.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Opel COMMODORE C Kombi (61) 2.5 E Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1980.12 - 1982.12) TRW
Producent:RTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-00323
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
91-00323
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie:  Wewnątrz
Gwint zewn. 1 [mm]:  M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]:  M12x1,5
Długość [mm]:  114
Ciężar [kg]:  0,35
Do 100 dni na zwrot
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-00322
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
91-00322
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Gwint zewn. 1 [mm]:  M14x1,5-LHT
Gwint zewn. 2 [mm]:  M12x1,5
Długość [mm]:  148
Ciężar [kg]:  0,43
Do 100 dni na zwrot
64,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze