Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DELPHI do Peugeot J7 Platforma / podwozie 2.3 D Platforma / podwozie 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03)

Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot J7 Platforma / podwozie 2.3 D Platforma / podwozie 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) JP GROUP
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot J7 Platforma / podwozie 2.3 D Platforma / podwozie 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot J7 Platforma / podwozie 2.3 D Platforma / podwozie 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot J7 Platforma / podwozie 2.3 D Platforma / podwozie 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot J7 Platforma / podwozie 2.3 D Platforma / podwozie 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) DYS
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot J7 Platforma / podwozie 2.3 D Platforma / podwozie 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) FRAP
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot J7 Platforma / podwozie 2.3 D Platforma / podwozie 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) MAPCO
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot J7 Platforma / podwozie 2.3 D Platforma / podwozie 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) OCAP
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot J7 Platforma / podwozie 2.3 D Platforma / podwozie 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Peugeot J7 Platforma / podwozie 2.3 D Platforma / podwozie 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) RTS
Układ Kierowniczy TRW Peugeot J7 Platforma / podwozie 2.3 D Platforma / podwozie 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) TRW
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot J7 Platforma / podwozie 2.3 D Platforma / podwozie 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DELPHI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
4.8 (8)
Kod produktu:
TA1445
niedostępny
4.8 (8)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
TA1445
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  1. oś przednia strona lewa
Długość [mm]:  90
Rozmiar gwintu 1:  M20x1.5 LHT
Rozmiar gwintu 2:  M12x1.5
Parzyste numery artykułów:  22-00834-1
Ciężar [kg]:  0,488084
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DELPHI
4.8 (8)
Kod produktu:
TA1707
niedostępny
4.8 (8)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
TA1707
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  1. oś przednia strona prawa
Długość [mm]:  90
Rozmiar gwintu 1:  M20x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M12x1.5
Parzyste numery artykułów:  22-00834-2
Ciężar [kg]:  0,440064
Do 100 dni na zwrot
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Układ Kierowniczy

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze