Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TMI do Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09)

Układ Kierowniczy ELRING Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) ELRING
Układ Kierowniczy JP GROUP Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) JP GROUP
Układ Kierowniczy MOTUL Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) MOTUL
Układ Kierowniczy BORG & BECK Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) CEVAM
Układ Kierowniczy DRI Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) DRI
Układ Kierowniczy DRIVE + Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) DRIVE +
Układ Kierowniczy ELSTOCK Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) EUROL
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) GSP
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) MAPCO
Układ Kierowniczy MEAT & DORIA Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) MEAT & DORIA
Układ Kierowniczy MOOG Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) MOOG
Układ Kierowniczy OCAP Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) OCAP
Układ Kierowniczy SPIDAN Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) TRW
Układ Kierowniczy URW Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) URW
Producent:TMI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00552
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00552
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  8
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00553R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00553R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze