Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BENDIX do Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12)

Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy A.B.S. Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) BENDIX
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) CASTROL
Układ Kierowniczy CORTECO Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) DRI
Układ Kierowniczy DYS Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERT Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) GSP
Układ Kierowniczy HEPU Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) HEPU
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy IPD Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) IPD
Układ Kierowniczy JP GROUP Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAWE Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) LENCO
Układ Kierowniczy LIZARTE Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) MAPCO
Układ Kierowniczy METZGER Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) NK
Układ Kierowniczy OCAP Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RAVENOL Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) RAVENOL
Układ Kierowniczy SBS Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) SBS
Układ Kierowniczy SIDAT Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) SIDAT
Układ Kierowniczy SIDEM Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) VAICO
Układ Kierowniczy VALVOLINE Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) VALVOLINE
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BENDIX

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BENDIX
0 (0)
Kod produktu:
048451B
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
048451B
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Długość [mm]:  400
Ilość montowana w aucie:  2
Wymiar stożka [mm]:  14,95
Gwint zewn. [mm]:  M12 x 1,50 RHT M
Jednostka ilości:  Zestaw
Gwint zewn. 1 [mm]:  M18 x 1,50 RHT M
Do 100 dni na zwrot
BENDIX
0 (0)
Kod produktu:
048470B
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
048470B
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Długość [mm]:  216,5
Ilość montowana w aucie:  2
Wymiar stożka [mm]:  15
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 1,50 RHT M
Gwint zewn. [mm]:  M12 x 1,50 RHT M
Do 100 dni na zwrot
BENDIX
0 (0)
Kod produktu:
048479B
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
048479B
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Lokalizacja w aucie:  Wewnątrz
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Ilość montowana w aucie:  2
Długość całkowita [mm]:  233,5
Gwint zewn. 1 [mm]:  M18 x 1,50 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm]:  M14 x 1,50 RHT M
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze