Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy LAUBER do Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04)

Układ Kierowniczy A.B.S. Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DELPHI Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04) DRI
Układ Kierowniczy DYS Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04) ELSTOCK
Układ Kierowniczy EUROL Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04) GSP
Układ Kierowniczy HART Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04) IPARTS
Układ Kierowniczy LAUBER Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04) LENCO
Układ Kierowniczy MAPCO Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04) MASTER-SPORT
Układ Kierowniczy MEYLE Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04) MOOG
Układ Kierowniczy NK Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy RTS Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Renault 19 I (B/C53_) 1.7 liftback 92KM, 68kW, benzyna (1988.09 - 1992.04) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:LAUBER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LAUBER
0 (0)
Kod produktu:
69.0552
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
69.0552
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 1.5mm FEMALE
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
313,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze