Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy EUROL do Renault CAPTUR II TCe 100 (HFMT) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.01 - obecnie)

Układ Kierowniczy A.B.S. Renault CAPTUR II TCe 100 (HFMT) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.01 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BGA Renault CAPTUR II TCe 100 (HFMT) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.01 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Renault CAPTUR II TCe 100 (HFMT) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.01 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Renault CAPTUR II TCe 100 (HFMT) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.01 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Renault CAPTUR II TCe 100 (HFMT) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.01 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Renault CAPTUR II TCe 100 (HFMT) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.01 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DELPHI Renault CAPTUR II TCe 100 (HFMT) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.01 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Renault CAPTUR II TCe 100 (HFMT) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.01 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy EUROL Renault CAPTUR II TCe 100 (HFMT) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.01 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Renault CAPTUR II TCe 100 (HFMT) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.01 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Renault CAPTUR II TCe 100 (HFMT) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.01 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Renault CAPTUR II TCe 100 (HFMT) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Renault CAPTUR II TCe 100 (HFMT) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.01 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Renault CAPTUR II TCe 100 (HFMT) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.01 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Renault CAPTUR II TCe 100 (HFMT) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.01 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Renault CAPTUR II TCe 100 (HFMT) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.01 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Renault CAPTUR II TCe 100 (HFMT) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.01 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Renault CAPTUR II TCe 100 (HFMT) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.01 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Renault CAPTUR II TCe 100 (HFMT) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.01 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy LIZARTE Renault CAPTUR II TCe 100 (HFMT) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.01 - obecnie) LIZARTE
Układ Kierowniczy METZGER Renault CAPTUR II TCe 100 (HFMT) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.01 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Renault CAPTUR II TCe 100 (HFMT) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.01 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Renault CAPTUR II TCe 100 (HFMT) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.01 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Renault CAPTUR II TCe 100 (HFMT) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.01 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy OCAP Renault CAPTUR II TCe 100 (HFMT) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.01 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Renault CAPTUR II TCe 100 (HFMT) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SASIC Renault CAPTUR II TCe 100 (HFMT) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.01 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Renault CAPTUR II TCe 100 (HFMT) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.01 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy TRISCAN Renault CAPTUR II TCe 100 (HFMT) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.01 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy VEMA Renault CAPTUR II TCe 100 (HFMT) liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.01 - obecnie) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:EUROL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROL
0 (0)
Kod produktu:
E110073
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E110073
Olej:  Olej półsyntetyczny
Klasa lepkości wg SAE:  75W
Zalecenie producenta oleju:  VW G 052 171 A1/A2
Specyfikacja:  VW G 052 171 A1/A2
Specyfikacja:  VW G 052 178
Specyfikacja:  VW G 052 178 A2
Specyfikacja:  VW G 052 512
Specyfikacja:  VW G 052 512 (A2)
Specyfikacja:  VW G 052 726
Specyfikacja:  VW TL 726 (G 052 726
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze