Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy LEMFÖRDER do Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07)

Układ Kierowniczy JP GROUP Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) JP GROUP
Układ Kierowniczy MOOG Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) MOOG
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy A.B.S. Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy AISIN Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) AISIN
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy BENDIX Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) BENDIX
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BIRTH Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CEVAM Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DRI Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) DRI
Układ Kierowniczy DYS Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy FAG Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) FEBEST
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FLENNOR Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) GSP
Układ Kierowniczy HART Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) HART
Układ Kierowniczy HEPU Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) HEPU
Układ Kierowniczy IPARTS Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) MONROE
Układ Kierowniczy NK Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) NK
Układ Kierowniczy OCAP Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SBS Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Volvo 260 Kombi (P265) 2.7 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1975.08 - 1977.07) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:LEMFÖRDER

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LEMFÖRDER
4.8 (8)
Kod produktu:
12023 03
dostępny
4.8 (8)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LEMFÖRDER
Kod:
12023 03
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Długość [mm]:  74
Wymiar stożka [mm]:  14
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14x2,0
Gwint zewn. [mm]:  M12x1,75
Dla ID przekładni kierowniczej:  ZF/CAM/TRW
Do 100 dni na zwrot
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LEMFÖRDER
4.8 (8)
Kod produktu:
12001 02
niedostępny
4.8 (8)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LEMFÖRDER
Kod:
12001 02
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Lokalizacja w aucie:  Wewnątrz
Ograniczenia producenta:  CAM
Długość [mm]:  252
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14x1,5
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj osi:  CAM
Do 100 dni na zwrot
86,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LEMFÖRDER
4.8 (8)
Kod produktu:
12024 03
niedostępny
4.8 (8)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LEMFÖRDER
Kod:
12024 03
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Lokalizacja w aucie:  Wewnątrz
Ograniczenia producenta:  ZF
Długość [mm]:  252
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Do 100 dni na zwrot
113,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze