Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRW do Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05)

Układ Kierowniczy MEYLE Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) MOOG
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy A.B.S. Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) A.B.S.
Układ Kierowniczy AISIN Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) AISIN
Układ Kierowniczy BGA Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DELPHI Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) DYS
Układ Kierowniczy FAG Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) FEBEST
Układ Kierowniczy GSP Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) GSP
Układ Kierowniczy HART Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) IPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) LAUBER
Układ Kierowniczy MAPCO Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MONROE Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) MONROE
Układ Kierowniczy RTS Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) SPIDAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Volvo 940 II (944) 2.0 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.10 - 1997.05) VAICO
Producent:TRW

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE426
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE426
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Długość [mm]:  74
Wymiar stożka [mm]:  14
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14x2,0
Gwint zewn. [mm]:  M12x1,75
Dla ID przekładni kierowniczej:  ZF/CAM/TRW
Do 100 dni na zwrot
49,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JAR191
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JAR191
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Lokalizacja w aucie:  Wewnątrz
Rodzaj osi:  CAM
Rozmiar gwintu 1:  M14x1,5
Długość [mm]:  268
Rozmiar gwintu 2:  M14x2,0
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Do 100 dni na zwrot
116,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR104
niedostępny
Kaucja: 628,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR104
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Średnica koła pasowego [mm]:  154
Koła pasowe:  Z kołem pasowym
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
697,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 628,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP788
niedostępny
Kaucja: 2048,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP788
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  ZF
Długość całkowita [mm]:  1255
Długość zewnętrzna [mm]:  180
Gwint zewn. 1 [mm]:  M14 x 2.0
Technika połączeń:  verzahnt
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  22
Długość przyłącza [mm]:  48
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  19
Do 100 dni na zwrot
1550,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 2048,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP208
niedostępny
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP208
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  TRW
Gwintowana złączka:  M14x1,5 / M16x1,5
Długość całkowita [mm]:  1245
Długość przyłącza [mm]:  62
Długość zewnętrzna [mm]:  161
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Do 100 dni na zwrot
1632,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze