Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy HART do Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy JP GROUP Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) JP GROUP
Układ Kierowniczy MOOG Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) MOOG
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy A.B.S. Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy AISIN Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) AISIN
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DR!VE+ Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) DRI
Układ Kierowniczy DYS Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) FEBEST
Układ Kierowniczy FLENNOR Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) GSP
Układ Kierowniczy HART Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) HART
Układ Kierowniczy HEPU Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) HEPU
Układ Kierowniczy IPARTS Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) MONROE
Układ Kierowniczy MOTUL Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) NK
Układ Kierowniczy OCAP Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) TRW
Układ Kierowniczy URW Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) URW
Układ Kierowniczy VAICO Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Volvo 960 (964) 2.9 sedan 204KM, 150kW, benzyna (1990.08 - 1994.07) VEMA
Producent:HART

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
420 513
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
420 513
Jednostka:
szt
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 2
Gwint zewn. [mm]:  M12 x 1,5
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  0,4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
422 086
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
422 086
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  12747
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 2
Gwint zewn. [mm]:  M12 x 1,75
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Ciężar [kg]:  0,55
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
427 574
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
427 574
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu:  MM16x1,5R
Do 100 dni na zwrot
46,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
422 085
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
422 085
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  12748
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 2
Gwint zewn. [mm]:  M12 x 1,75
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Ciężar [kg]:  0,55
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze