Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy CTR do Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy SWAG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) SWAG
Układ Kierowniczy OEM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) OEM
Układ Kierowniczy DELPHI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) DELPHI
Układ Kierowniczy MAXGEAR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) MAXGEAR
Układ Kierowniczy FRAP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) FRAP
Układ Kierowniczy FAG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) FAG
Układ Kierowniczy MONROE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) MOOG
Układ Kierowniczy VAICO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) VAICO
Układ Kierowniczy A.B.S. Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) ABAKUS
Układ Kierowniczy AISIN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) AISIN
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR (NEOCTR) Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) CTR (NEOCTR)
Układ Kierowniczy DYS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ESEN SKV Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy GSP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) GSP
Układ Kierowniczy HART Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy IPARTS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) IPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) JP GROUP
Układ Kierowniczy JPN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) JPN
Układ Kierowniczy KAMOKA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) MASTER-SPORT
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) MEYLE
Układ Kierowniczy MOTUL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) NK
Układ Kierowniczy NTY Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) OCAP
Układ Kierowniczy PASCAL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) PASCAL
Układ Kierowniczy QUARO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) QUARO
Układ Kierowniczy RAVENOL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) RAVENOL
Układ Kierowniczy SBS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) SKF
Układ Kierowniczy TRISCAN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) TRW
Układ Kierowniczy VALVOLINE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) VALVOLINE
Układ Kierowniczy VEMA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:CTR (NEOCTR)

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CTR
0 (0)
Kod produktu:
CE0841L
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CTR
Kod:
CE0841L
Jednostka:
szt
Masa [g]:  329
Długość [mm]:  73,5
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14xP1.5
Gwint zewn. [mm]:  M12xP1.25
Kształt łba sruby / nakrętki:  Wewnętrzny szesciokątny
Parzyste numery artykułów:  CE0841R
Długożć opakowania [cm]:  10
Szerokość opakowania [cm]:  8
Wysokość opakowania [cm]:  5
Zbieżnosć stożka:  1/10
Wymiar stożka [mm]:  12,7
Ciężar brutto [g]:  361
Do 100 dni na zwrot
67,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CTR
0 (0)
Kod produktu:
CE0841R
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CTR
Kod:
CE0841R
Jednostka:
szt
Masa [g]:  329
Długość [mm]:  73,5
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14xP1.5
Gwint zewn. [mm]:  M12xP1.25
Kształt łba sruby / nakrętki:  Wewnętrzny szesciokątny
Parzyste numery artykułów:  CE0841L
Długożć opakowania [cm]:  10
Szerokość opakowania [cm]:  8
Wysokość opakowania [cm]:  5
Zbieżnosć stożka:  1/10
Wymiar stożka [mm]:  12,7
Ciężar brutto [g]:  361
Do 100 dni na zwrot
67,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CTR
0 (0)
Kod produktu:
CEVW-6L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CTR
Kod:
CEVW-6L
Masa [g]:  329
Długość [mm]:  73,5
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14xP1.5
Gwint zewn. [mm]:  M12xP1.25
Kształt łba sruby / nakrętki:  Wewnętrzny szesciokątny
Parzyste numery artykułów:  CEVW-6R
Długożć opakowania [cm]:  10
Szerokość opakowania [cm]:  8
Wysokość opakowania [cm]:  5
Zbieżnosć stożka:  1/10
Wymiar stożka [mm]:  12,7
Ciężar brutto [g]:  361
Do 100 dni na zwrot
CTR
0 (0)
Kod produktu:
CEVW-6R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CTR
Kod:
CEVW-6R
Masa [g]:  329
Długość [mm]:  73,5
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14xP1.5
Gwint zewn. [mm]:  M12xP1.25
Kształt łba sruby / nakrętki:  Wewnętrzny szesciokątny
Parzyste numery artykułów:  CEVW-6L
Długożć opakowania [cm]:  10
Szerokość opakowania [cm]:  8
Wysokość opakowania [cm]:  5
Zbieżnosć stożka:  1/10
Wymiar stożka [mm]:  12,7
Ciężar brutto [g]:  361
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze