Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy A.B.S. do Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07)

Układ Kierowniczy JP GROUP Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTLOG Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) AUTLOG
Układ Kierowniczy BENDIX Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) BENDIX
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BIRTH Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) BOSCH
Układ Kierowniczy CEVAM Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) DRI
Układ Kierowniczy DT Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) DT
Układ Kierowniczy DYS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) ELSTOCK
Układ Kierowniczy EUROL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FLENNOR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) GSP
Układ Kierowniczy HART Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy IPARTS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) IPARTS
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) LENCO
Układ Kierowniczy LIZARTE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) MASTER-SPORT
Układ Kierowniczy MAXGEAR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MOOG Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) MOOG
Układ Kierowniczy NK Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) NK
Układ Kierowniczy OCAP Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) SBS
Układ Kierowniczy SKF Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) SKF
Układ Kierowniczy SWAG Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) TRW
Układ Kierowniczy URW Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) URW
Układ Kierowniczy VAICO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:A.B.S.

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0)
Kod produktu:
230540
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
230540
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Wymiar gwintu:  OU M18X1.5 LHT
Wymiar stożka [mm]:  16,2
Długość [mm]:  95
Ciężar [kg]:  0,47
Do 100 dni na zwrot
76,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze