Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy HART do Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12)

Układ Kierowniczy JP GROUP Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy NK Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy A.B.S. Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CORTECO Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DJ PARTS Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DYS Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) ERT
Układ Kierowniczy FAG Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FLENNOR Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) GSP
Układ Kierowniczy HART Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) HART
Układ Kierowniczy HEPU Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) HEPU
Układ Kierowniczy IPARTS Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) LENCO
Układ Kierowniczy LIZARTE Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) MOOG
Układ Kierowniczy OCAP Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) OCAP
Układ Kierowniczy QUARO Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) SBS
Układ Kierowniczy SKF Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Vw PASSAT B1 (32) 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1973.07 - 1975.12) VEMA
Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
420 647
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
420 647
Jednostka:
szt
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm]:  M10 x 1
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  0,240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z samozabezpieczającą nakrętką
Dla numeru OE:  811 419 812
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze