Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ rozruchowy BOSCH do Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie)

Układ rozruchowy AS-PL Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) AS-PL
Układ rozruchowy BOSCH Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) BOSCH
Układ rozruchowy BV PSH Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) BV PSH
Układ rozruchowy FAST Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) FAST
Układ rozruchowy BORG & BECK Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) BORG & BECK
Układ rozruchowy CEVAM Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) CEVAM
Układ rozruchowy CTR Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) CTR
Układ rozruchowy DENSO Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) DENSO
Układ rozruchowy DRI Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) DRI
Układ rozruchowy DT Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) DT
Układ rozruchowy ELSTOCK Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) ELSTOCK
Układ rozruchowy ERA BENELUX Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) ERA BENELUX
Układ rozruchowy ERA Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) ERA
Układ rozruchowy EUROREPAR Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) EUROREPAR
Układ rozruchowy EUROTEC Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) EUROTEC
Układ rozruchowy FEBI BILSTEIN Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ rozruchowy HART Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) HART
Układ rozruchowy HC-CARGO Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) HC-CARGO
Układ rozruchowy HELLA Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) HELLA
Układ rozruchowy HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ rozruchowy HOFFER Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) HOFFER
Układ rozruchowy IPARTS Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) IPARTS
Układ rozruchowy JP GROUP Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) JP GROUP
Układ rozruchowy LAUBER Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) LAUBER
Układ rozruchowy LUCAS ELECTRICAL Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) LUCAS ELECTRICAL
Układ rozruchowy LUCAS Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) LUCAS
Układ rozruchowy MAGNETI MARELLI Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ rozruchowy MAHLE ORIGINAL Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Układ rozruchowy MEAT & DORIA Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ rozruchowy NK Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) NK
Układ rozruchowy NPS Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) NPS
Układ rozruchowy QUINTON HAZELL Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ rozruchowy SIDAT Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) SIDAT
Układ rozruchowy STARDAX Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) STARDAX
Układ rozruchowy TMI Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) TMI
Układ rozruchowy VALEO Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) VALEO
Układ rozruchowy VEMO Peugeot BOXER Skrzynia (244) 2.0 HDi Skrzynia 84KM, 62kW, olej napędowy (2002.04 - obecnie) VEMO
Producent:BOSCH

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.8 (13)
Kod produktu:
0 986 013 240
dostępny
Kaucja: 128,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.8 (13)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 013 240
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Moc znamionowa [kW]:  1,7
Liczba otworów do mocowania:  0
Ilość otworów gwintowanych:  3
Ilość zębów:  11
Zacisk:  50
Zacisk:  30
Średnica flanszy [mm]:  66
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm]:  -5
Rodzaj rozrusznika:  Samoułożyskowany
Wymiar gwintu:  M10
Rozmiar gwintu 1:  M10
Rozmiar gwintu 2:  M10
Długość [mm]:  265
Położenie / kąt:  links
Kąt mocowania [stopień]:  56
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie]:  45
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie]:  56
Do 100 dni na zwrot
373,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 128,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

BOSCH
4.8 (13)
Kod produktu:
0 986 018 310
dostępny
Kaucja: 128,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.8 (13)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 018 310
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Moc znamionowa [kW]:  1,4
Liczba otworów do mocowania:  0
Ilość otworów gwintowanych:  3
Ilość zębów:  10
Ilość zębów:  13
Ilość zębów:  12
Ilość zębów:  11
Zacisk:  50
Zacisk:  30
Średnica flanszy [mm]:  66
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm]:  -5,5
Rodzaj rozrusznika:  Samoułożyskowany
Wymiar gwintu:  M10
Rozmiar gwintu 1:  M10x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M10x1.5
Długość [mm]:  238
Położenie / kąt:  links
Kąt mocowania [stopień]:  56
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie]:  35
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie]:  56
Do 100 dni na zwrot
415,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 128,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

BOSCH
4.8 (13)
Kod produktu:
0 986 018 970
dostępny
Kaucja: 308,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.8 (13)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 018 970
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Moc znamionowa [kW]:  2,3
Liczba otworów do mocowania:  3
Ilość otworów gwintowanych:  3
Ilość zębów:  11
Ilość zębów:  10
Zacisk:  50
Średnica flanszy [mm]:  72
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm]:  -4,76
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm]:  -5
Wymiar gwintu:  M10
Rozmiar gwintu 1:  M10
Długość [mm]:  251
Położenie / kąt:  links
Kąt mocowania [stopień]:  56
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie]:  40
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie]:  56
Do 100 dni na zwrot
509,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 308,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

BOSCH
4.8 (13)
Kod produktu:
0 001 223 014
niedostępny
4.8 (13)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 001 223 014
Napięcie [V]:  12
Moc znamionowa [kW]:  2,3
Liczba otworów do mocowania:  0
Ilość otworów gwintowanych:  3
Ilość zębów:  10
Zacisk:  50
Zacisk:  30
Średnica flanszy [mm]:  72
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Szczelina-ustawienie podstawowe [mm]:  -5
Rodzaj rozrusznika:  Samoułożyskowany
Wymiar gwintu:  M10
Rozmiar gwintu 1:  M10
Rozmiar gwintu 2:  M10
Długość [mm]:  250,5
Położenie / kąt:  links
Kąt mocowania [stopień]:  56
Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie]:  40
Miara kątowa otworu mocującego [stopnie]:  56
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ rozruchowy

Zimowe problemy z rozruchem: zobacz co zrobić!

Zimowe problemy z rozruchem: zobacz co zrobić!

Niskie temperatury mogą sprawić, że akumulator wyraźnie osłabnie, a tym samym odpalenie silnika stanie się niemożliwe. Na szczęście nawet w tak beznadziejnej sytuacji kierowca nie pozostaje bez wyjścia. Jest kilka metod, które mogą umożliwić mu rozruch motoru. Podczas wyboru jednej z nich należy jednak pamiętać o bezpieczeństwie jednostki napędowej!

czytaj więcej >
Awaria rozrusznika - typowe objawy zużycia rozrusznika

Rozrusznik również może się zużyć. Zobacz, jak rozpoznać objawy takiego zużycia

Choć rozrusznik jest jednym z bardziej wytrzymałych podzespołów samochodowych, również on z czasem może ulec zużyciu. Wówczas to zaczyna pojawiać się cała paleta często zupełnie nieoczywistych objawów, które wynikają bezpośrednio z jego stanu. Jak rozpoznać te, które świadczą o zużyciu rozrusznika? Czym różnią się od objawów zwykłej awarii lub od problemów z akumulatorem?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze