Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy BOSCH do Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05)

Układ Wydechowy KRAFT AUTOMOTIVE Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy ASHIKA Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) ASHIKA
Układ Wydechowy ASMET Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) ASMET
Układ Wydechowy ASSO Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) ASSO
Układ Wydechowy BOSAL Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) BOSAL
Układ Wydechowy BOSCH Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) BOSCH
Układ Wydechowy DR!VE+ Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) DR!VE+
Układ Wydechowy EBERSPÄCHER Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) EBERSPÄCHER
Układ Wydechowy EEC Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) EEC
Układ Wydechowy FA1 Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) FA1
Układ Wydechowy FEBEST Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) FEBEST
Układ Wydechowy GSP Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) GSP
Układ Wydechowy HC-CARGO Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) HC-CARGO
Układ Wydechowy HOFFER Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) HOFFER
Układ Wydechowy IMASAF Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) IMASAF
Układ Wydechowy JAPANPARTS Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) JAPANPARTS
Układ Wydechowy JAPKO Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) JAPKO
Układ Wydechowy KLOKKERHOLM Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) KLOKKERHOLM
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy NPS Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) NPS
Układ Wydechowy POLMO Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) POLMO
Układ Wydechowy TEDGUM Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) TEDGUM
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) WALKER PRODUCTS
Układ Wydechowy WALKER Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) WALKER
Producent:BOSCH

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.8 (45 ocen)
Kod produktu:
0 258 005 726
dostępny
4.8 (45 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 258 005 726
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  3
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  160000
Złącze / klema:  W razie potrzeby dopasować złącze
Do 100 dni na zwrot
228,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.8 (45 ocen)
Kod produktu:
0 258 003 554
niedostępny
4.8 (45 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 258 003 554
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  3
Długość całkowita [mm]:  1236
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  160000
Do 100 dni na zwrot
297,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Czujnik liniowy A/F - rodzaj czujnika tlenu. Czym jest, jak działa i do czego służy?

Czujnik liniowy A/F, czyli nowy rodzaj czujnika tlenu. Czym jest, jak działa i do czego jest wykorzystywany?

Aż trudno sobie wyobrazić to, jak wyglądałoby życie przeciętnego kierowcy (i nie tylko), gdyby nie sondy lambda. Te niewielkie czujniki dbają nie tylko o samochody, ale i o nas samych. A teraz, dzięki wprowadzeniu czujników A/F, potrafią jeszcze więcej. Co dokładnie?

czytaj więcej >
Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Jedną z podstawowych funkcji układu wydechowego jest zminimalizowanie hałasu wytwarzanego przez silnik, ale nawet całkowicie sprawny wydech potrafi być źródłem niepotrzebnych dźwięków. Co jest ich przyczyną? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze