Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy DR!VE+ do Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy KRAFT AUTOMOTIVE Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy ASHIKA Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) ASHIKA
Układ Wydechowy ASMET Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) ASMET
Układ Wydechowy ASSO Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) ASSO
Układ Wydechowy BOSAL Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) BOSAL
Układ Wydechowy BOSCH Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) BOSCH
Układ Wydechowy DR!VE+ Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) DR!VE+
Układ Wydechowy EBERSPÄCHER Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) EBERSPÄCHER
Układ Wydechowy EEC Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) EEC
Układ Wydechowy FA1 Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) FA1
Układ Wydechowy FEBEST Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) FEBEST
Układ Wydechowy GSP Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) GSP
Układ Wydechowy HC-CARGO Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) HC-CARGO
Układ Wydechowy HOFFER Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) HOFFER
Układ Wydechowy IMASAF Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) IMASAF
Układ Wydechowy JAPANPARTS Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) JAPANPARTS
Układ Wydechowy JAPKO Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) JAPKO
Układ Wydechowy KLOKKERHOLM Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) KLOKKERHOLM
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy NPS Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) NPS
Układ Wydechowy POLMO Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) POLMO
Układ Wydechowy TEDGUM Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) TEDGUM
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) WALKER PRODUCTS
Układ Wydechowy WALKER Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1987.11 - 1992.05) WALKER
Producent:DR!VE+

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP1310.15.0171
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP1310.15.0171
Lokalizacja w aucie: z przodu
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Co daje bandaż termiczny na wydech? Jak prawidłowo owinąć elementy wydechu?

Co daje bandaż termiczny na wydechu? Jakich bandaży należy używać i jak prawidłowo owijać poszczególne elementy układu?

Zastanawialiście się kiedyś nad owinięciem swojego wydechu bandażem termicznym? Jeśli tak, to zapewne wiecie dobrze, co jest efektem owinięcia wydechu takim bandażem, jak dobrać bandaż do silnika i w jaki sposób zabrać się za owijanie. Czy jednak na pewno wiecie to wszystko?

czytaj więcej >
Biały dym z rury wydechowej. Co musisz sprawdzić?

Biały dym z rury wydechowej. W jaki sposób dochodzi do tego zjawiska? Co należy sprawdzić, gdy się pojawi?

Nie ma chyba prostszego sposobu na ocenę stanu auta, niż diagnoza na podstawie koloru dymu wydobywającego się z rury wydechowej. Przynajmniej w teorii, bo w praktyce nierozsądne diagnozowanie może wpędzić Was w niesamowite koszty. Jak to jest w przypadku białego dymu z wydechu?

czytaj więcej >
Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze