Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy FEBEST do Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10)

Układ Zapłonowy BERU Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) BERU
Układ Zapłonowy DENSO Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) DENSO
Układ Zapłonowy MAXGEAR Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) MAXGEAR
Układ Zapłonowy ASHIKA Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) ASHIKA
Układ Zapłonowy BLUE PRINT Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) BLUE PRINT
Układ Zapłonowy BOSCH Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) BOSCH
Układ Zapłonowy BREMI Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) BREMI
Układ Zapłonowy CHAMPION Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) CHAMPION
Układ Zapłonowy DOKUJI Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) DOKUJI
Układ Zapłonowy EIKO-JAPAN Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) EIKO-JAPAN
Układ Zapłonowy EPS Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) EPS
Układ Zapłonowy ERA Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) ERA
Układ Zapłonowy EUROREPAR Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) EUROREPAR
Układ Zapłonowy FACET Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) FACET
Układ Zapłonowy FAE Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) FAE
Układ Zapłonowy FEBEST Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) FEBEST
Układ Zapłonowy FEBI BILSTEIN Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) FEBI BILSTEIN
Układ Zapłonowy HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Zapłonowy HIDRIA Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) HIDRIA
Układ Zapłonowy HITACHI/HUCO  Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) HITACHI/HUCO
Układ Zapłonowy HKT Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) HKT
Układ Zapłonowy JAPANPARTS Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) JAPANPARTS
Układ Zapłonowy JAPKO Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) JAPKO
Układ Zapłonowy KAVO PARTS Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) KAVO PARTS
Układ Zapłonowy KW Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) KW
Układ Zapłonowy LUCAS Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) LUCAS
Układ Zapłonowy MAGNETI MARELLI Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) MAGNETI MARELLI
Układ Zapłonowy METZGER Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) METZGER
Układ Zapłonowy MEYLE Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) MEYLE
Układ Zapłonowy NGK Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) NGK
Układ Zapłonowy NIPPARTS Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) NIPPARTS
Układ Zapłonowy NPS Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) NPS
Układ Zapłonowy OYODO Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) OYODO
Układ Zapłonowy QUINTON HAZELL Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) QUINTON HAZELL
Układ Zapłonowy SWAG Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) SWAG
Układ Zapłonowy VALEO Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) VALEO
Układ Zapłonowy VEMO Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) VEMO
Układ Zapłonowy WALKER PRODUCTS Mazda 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (GFFP) sedan 101KM, 74kW, olej napędowy (1998.04 - 2002.10) WALKER PRODUCTS
Producent:FEBEST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
05642-002
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
05642-002
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  11
Długość [mm]:  120
Ciężar [kg]:  0,045
Długożć opakowania [cm]:  12,5
Szerokość opakowania [cm]:  2,4
Wysokość opakowania [cm]:  2,0
Do 100 dni na zwrot
46,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Układ zapłonowy odpowiada za rozpoczęcie procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrach silnika, w kolejności odpowiadającej danemu położeniu tłoka w poszczególnym cylindrze. Jest to system najczęściej elektroniczny, stosowany w silnikach z zapłonem iskrowym. W tym artykule przyjrzymy się budowie i działaniu układu zapłonowego, a także powiemy, jakie produkty należy wybierać.

czytaj więcej >
Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023?

Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023 roku? Jakie są ceny tych usług w warsztatach samochodowych?

Świece zapłonowe oraz świece żarowe należą do grupy podstawowych samochodowych części eksploatacyjnych, które zużywają się w sposób naturalny na skutek zwykłego korzystania z auta. Na szczęście jednak oba typy świec w normalnych warunkach odznaczają się całkiem sporą żywotnością i nie musimy wymieniać ich zbyt często. A ile przyszłoby nam za taką wymianę zapłacić obecnie u mechanika? Jakie są ceny tego typu usług w warsztatach samochodowych w Polsce?

czytaj więcej >
Szarpanie na LPG. Dlaczego samochód szarpie na gazie?

Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?

Jednym ze zjawisk kojarzonych często z jazdą na LPG jest szarpanie silnika. Niektórzy kierowcy traktują to jako zwykłą niedogodność – cenę, jaką muszą płacić w zamian za używanie taniego paliwa. Czy słusznie? Co może być faktyczną przyczyną szarpania silnika na gazie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze