Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zasilania Paliwem ENERGY do Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Zasilania Paliwem MEAT & DORIA Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Zasilania Paliwem ERA Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) ERA
Układ Zasilania Paliwem MAGNETI MARELLI Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Zasilania Paliwem METALCAUCHO Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Zasilania Paliwem AIRTEX Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) AIRTEX
Układ Zasilania Paliwem AKRON-MALÒ Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Zasilania Paliwem BORG & BECK Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) BORG & BECK
Układ Zasilania Paliwem BOSCH Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) BOSCH
Układ Zasilania Paliwem CHAMPION Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) CHAMPION
Układ Zasilania Paliwem CLEAN FILTERS Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) CLEAN FILTERS
Układ Zasilania Paliwem COMLINE Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) COMLINE
Układ Zasilania Paliwem CONTINENTAL/VDO Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Układ Zasilania Paliwem COOPERSFIAAM Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) COOPERSFIAAM
Układ Zasilania Paliwem DELPHI Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) DELPHI
Układ Zasilania Paliwem ENERGY Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) ENERGY
Układ Zasilania Paliwem ESEN SKV Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) ESEN SKV
Układ Zasilania Paliwem EUROREPAR Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) EUROREPAR
Układ Zasilania Paliwem FAST Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) FAST
Układ Zasilania Paliwem FEBI BILSTEIN Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Zasilania Paliwem FILTRON Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) FILTRON
Układ Zasilania Paliwem FRAM Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) FRAM
Układ Zasilania Paliwem HART Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) HART
Układ Zasilania Paliwem HELLA Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) HELLA
Układ Zasilania Paliwem HENGST FILTER Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) HENGST FILTER
Układ Zasilania Paliwem HERTH+BUSS ELPARTS Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Zasilania Paliwem HITACHI Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) HITACHI
Układ Zasilania Paliwem HOFFER Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) HOFFER
Układ Zasilania Paliwem JOHNS Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) JOHNS
Układ Zasilania Paliwem KAMOKA Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) KAMOKA
Układ Zasilania Paliwem KNECHT Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) KNECHT
Układ Zasilania Paliwem LUCAS Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) LUCAS
Układ Zasilania Paliwem MAHLE Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) MAHLE
Układ Zasilania Paliwem MANN-FILTER Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) MANN-FILTER
Układ Zasilania Paliwem MAPCO Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) MAPCO
Układ Zasilania Paliwem MAXGEAR Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) MAXGEAR
Układ Zasilania Paliwem MEYLE Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) MEYLE
Układ Zasilania Paliwem MISFAT Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) MISFAT
Układ Zasilania Paliwem MOTORAD Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) MOTORAD
Układ Zasilania Paliwem MULLER FILTER Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) MULLER FILTER
Układ Zasilania Paliwem OEM Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) OEM
Układ Zasilania Paliwem PIERBURG Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) PIERBURG
Układ Zasilania Paliwem PURFLUX Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) PURFLUX
Układ Zasilania Paliwem QUINTON HAZELL Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Zasilania Paliwem SIDAT Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) SIDAT
Układ Zasilania Paliwem SWAG Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) SWAG
Układ Zasilania Paliwem UFI Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) UFI
Układ Zasilania Paliwem VALEO Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) VALEO
Układ Zasilania Paliwem VEMO Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) VEMO
Układ Zasilania Paliwem WIX FILTERS Fiat 500 C (312_) 0.9 (312AXH1A) kabriolet 65KM, 48kW, benzyna (2012.09 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:ENERGY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ENERGY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
G10002/3
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ENERGY
Kod:
G10002/3
Jednostka:
sztuka
Napięcie [V]: 12
Lokalizacja w aucie: W zbiorniku paliwa
Ciężar [kg]: 0,31
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 1/1
Układ wtryskowy: Wtrysk wielopunktowy (MPI)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 212,00 zł
108,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Zasilania Paliwem

Zapowietrzony układ paliwowy. Jak odpowietrzyć i kiedy trzeba to zrobić?

Jak poradzić sobie z zapowietrzonym układem paliwowym? Kiedy odpowietrzenie jest konieczne i w jaki sposób należy je przeprowadzić?

Zapowietrzenie układu paliwowego może mieć różne konsekwencje. W jednym przypadku będzie wymagać poświęcenia nieco czasu na przeprowadzenie odpowietrzania, w drugim potrafi doprowadzić do naprawdę paskudnej awarii. I właśnie z uwagi na ten najgorszy możliwy scenariusz warto wiedzieć, jak zareagować, kiedy pojawią się pierwsze objawy zapowietrzenia układu paliwowego. Jakiego typu są to objawy?

czytaj więcej >
Jak uszczelniać przewody paliwowe? Sprawdź sprawdzone sposoby

Jak uszczelniać przewody paliwowe? Czy zastosowanie bandaża naprawczego do przewodów gumowych jest dobrym rozwiązaniem?

Przewody paliwowe ulegają uszkodzeniu zarówno z przyczyn chemicznych, jak i mechanicznych. A gdy spoistość takiego przewodu zostaje przerwana, na zewnątrz wycieka paliwo, a do wnętrza dostaje się powietrze. Czy można temu zaradzić bez wymiany przewodu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze