Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulca OPTIMAL do Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08)

Zacisk hamulca QUICK BRAKE Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) QUICK BRAKE
Zacisk hamulca AUTOFREN SEINSA Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) AUTOFREN SEINSA
Zacisk hamulca A.B.S. Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) A.B.S.
Zacisk hamulca ATE Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ATE
Zacisk hamulca BREMBO Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BREMBO
Zacisk hamulca BUDWEG CALIPER Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulca DELPHI Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) DELPHI
Zacisk hamulca ERA BENELUX Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ERA BENELUX
Zacisk hamulca ERT Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ERT
Zacisk hamulca FTE Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FTE
Zacisk hamulca GENERAL RICAMBI Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) GENERAL RICAMBI
Zacisk hamulca KAWE Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) KAWE
Zacisk hamulca LAUBER Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) LAUBER
Zacisk hamulca NK Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) NK
Zacisk hamulca OPTIMAL Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) OPTIMAL
Zacisk hamulca SASIC Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SASIC
Zacisk hamulca SBS Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SBS
Zacisk hamulca TEXTAR Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) TEXTAR
Zacisk hamulca TRISCAN Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) TRISCAN
Zacisk hamulca TRW Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 44KM, 32kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:OPTIMAL

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
0 (0)
Kod produktu:
BC-1895R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
BC-1895R
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Ograniczenia producenta:  ATE
Typ tarczy hamulcowej:  Pełny
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy stały
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Materiał:  Odlew staliwny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez ramy mocującej
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  12,7
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  245
Parzyste numery artykułów:  BC-1895L
Jakosć:  Remanufactured
Średnica tłoka cylindra:  54
Do 100 dni na zwrot
OPTIMAL
0 (0)
Kod produktu:
BC-1813L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
BC-1813L
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Ograniczenia producenta:  GIRLING
Typ tarczy hamulcowej:  Pełny
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy stały
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Materiał:  Odlew staliwny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez ramy mocującej
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  12,7
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  262
Parzyste numery artykułów:  BC-1813R
Jakosć:  Remanufactured
Średnica tłoka cylindra:  54
Do 100 dni na zwrot
OPTIMAL
0 (0)
Kod produktu:
BC-1813R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
BC-1813R
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Ograniczenia producenta:  GIRLING
Typ tarczy hamulcowej:  Pełny
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy stały
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Materiał:  Odlew staliwny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez ramy mocującej
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  12,7
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  262
Parzyste numery artykułów:  BC-1813L
Jakosć:  Remanufactured
Średnica tłoka cylindra:  54
Do 100 dni na zwrot
OPTIMAL
0 (0)
Kod produktu:
BC-1895L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
BC-1895L
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Ograniczenia producenta:  ATE
Typ tarczy hamulcowej:  Pełny
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy stały
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Materiał:  Odlew staliwny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez ramy mocującej
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  12,7
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  245
Parzyste numery artykułów:  BC-1895R
Jakosć:  Remanufactured
Średnica tłoka cylindra:  54
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zacisk hamulca

Jarzmo hamulcowe - co i gdzie to jest? Kup u nas nawet 40% taniej

Element, bez którego mocowanie zacisków oraz klocków hamulcowych byłoby po prostu niemożliwe

W hamulcach samochodowych nic nie jest tak proste, jak mogłoby się wydawać. Każdy, kto prowadził kiedykolwiek samochód wie, że gdy naciśnie pedał hamulca, samochód zwalnia i ostatecznie zatrzymuje się. Ale w jaki sposób nasza stopa jest w stanie zatrzymać samochód o masie, dajmy na to, 1361 kg, poruszający się po drodze z dość dużą prędkością? Istotną rolę w tym procesie odgrywa jeden mały, lecz niezwykle wytrzymały element, o którym często zapominamy.

czytaj więcej >
Elektryczne zaciski hamulcowe. Jak działają, jak są zbudowane i ich najczęstsze awarie

Elektryczne zaciski hamulca postojowego. W jaki sposób działają, jak są zbudowane i co najczęściej się w nich psuje?

W 2013 roku firma ATE wypuściła na rynek bardzo ciekawe rozwiązanie, jakim jest zintegrowany elektryczny hamulec postojowy. Jest to część zintegrowana, ponieważ łączy w sobie element napędzający oraz sam zacisk. Jak działa tego typu rozwiązanie? Z czego jest zbudowane i jak reaguje na codzienną eksploatację?

czytaj więcej >
Malowanie zacisków hamulcowych w kilku prostych krokach - od czego zacząć?

Malowanie zacisków hamulcowych. Kiedy się na nie zdecydować, jaką metodę malowania wybrać i od czego należy zacząć?

Malowanie zacisków to czynność zaskakująco prosta, jednak nie zawsze prawidłowo wykonywana. Jak w wielu innych przypadkach o efekcie końcowym decydują tutaj drobne szczegóły, takie jak określenie, kiedy należy zaciski pomalować i w jaki sposób się do tego zabrać. A w zależności od powodu oraz sposobu malowania zacisków, różne też mogą być metody przygotowania się do tego. O czego więc należałoby zacząć?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze