Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulca HELLA PAGID do Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zacisk hamulca QUICK BRAKE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) QUICK BRAKE
Zacisk hamulca TEXTAR Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) TEXTAR
Zacisk hamulca BOSCH Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) BOSCH
Zacisk hamulca DRI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) DRI
Zacisk hamulca ELSTOCK Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) ELSTOCK
Zacisk hamulca FEBI BILSTEIN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zacisk hamulca HELLA PAGID Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) HELLA PAGID
Zacisk hamulca HELLA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) HELLA
Zacisk hamulca JP GROUP Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) JP GROUP
Zacisk hamulca KAWE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) KAWE
Zacisk hamulca METZGER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) METZGER
Zacisk hamulca MINTEX Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MINTEX
Zacisk hamulca NK Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) NK
Zacisk hamulca TMI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) TMI
Zacisk hamulca TRISCAN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) TRISCAN
Zacisk hamulca TRW Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HELLA PAGID

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA PAGID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8DZ 355 201-211
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA PAGID
Kod:
8DZ 355 201-211
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
System hamulcowy: Teves
Techniczny numer informacyjny: K0075
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 111,00 zł
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zacisk hamulca

Jarzmo hamulcowe - co i gdzie to jest? Kup u nas nawet 40% taniej

Element, bez którego mocowanie zacisków oraz klocków hamulcowych byłoby po prostu niemożliwe

W hamulcach samochodowych nic nie jest tak proste, jak mogłoby się wydawać. Każdy, kto prowadził kiedykolwiek samochód wie, że gdy naciśnie pedał hamulca, samochód zwalnia i ostatecznie zatrzymuje się. Ale w jaki sposób nasza stopa jest w stanie zatrzymać samochód o masie, dajmy na to, 1361 kg, poruszający się po drodze z dość dużą prędkością? Istotną rolę w tym procesie odgrywa jeden mały, lecz niezwykle wytrzymały element, o którym często zapominamy.

czytaj więcej >
Malowanie zacisków hamulcowych w kilku prostych krokach - od czego zacząć?

Malowanie zacisków hamulcowych. Kiedy się na nie zdecydować, jaką metodę malowania wybrać i od czego należy zacząć?

Malowanie zacisków to czynność zaskakująco prosta, jednak nie zawsze prawidłowo wykonywana. Jak w wielu innych przypadkach o efekcie końcowym decydują tutaj drobne szczegóły, takie jak określenie, kiedy należy zaciski pomalować i w jaki sposób się do tego zabrać. A w zależności od powodu oraz sposobu malowania zacisków, różne też mogą być metody przygotowania się do tego. O czego więc należałoby zacząć?

czytaj więcej >
Elektryczne zaciski hamulcowe. Jak działają, jak są zbudowane i ich najczęstsze awarie

Elektryczne zaciski hamulca postojowego. W jaki sposób działają, jak są zbudowane i co najczęściej się w nich psuje?

W 2013 roku firma ATE wypuściła na rynek bardzo ciekawe rozwiązanie, jakim jest zintegrowany elektryczny hamulec postojowy. Jest to część zintegrowana, ponieważ łączy w sobie element napędzający oraz sam zacisk. Jak działa tego typu rozwiązanie? Z czego jest zbudowane i jak reaguje na codzienną eksploatację?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze