Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulca A.B.S. do Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zacisk hamulca QUICK BRAKE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) QUICK BRAKE
Zacisk hamulca VIKA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) VIKA
Zacisk hamulca AUTOFREN SEINSA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) AUTOFREN SEINSA
Zacisk hamulca A.B.S. Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) A.B.S.
Zacisk hamulca ATE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) ATE
Zacisk hamulca BENDIX Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) BENDIX
Zacisk hamulca DRI Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) DRI
Zacisk hamulca ELSTOCK Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) ELSTOCK
Zacisk hamulca ERA BENELUX Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) ERA BENELUX
Zacisk hamulca ERT Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) ERT
Zacisk hamulca FERODO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) FERODO
Zacisk hamulca GENERAL RICAMBI Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) GENERAL RICAMBI
Zacisk hamulca KAWE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) KAWE
Zacisk hamulca LAUBER Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) LAUBER
Zacisk hamulca MAXGEAR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) MAXGEAR
Zacisk hamulca NK Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) NK
Zacisk hamulca SASIC Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) SASIC
Zacisk hamulca SBS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) SBS
Zacisk hamulca TMI Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) TMI
Zacisk hamulca TRISCAN Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) TRISCAN
Zacisk hamulca TRW Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 4WD Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1992.07) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:A.B.S.

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
43554
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
43554
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z lewej, z prawej
Do tłoka o średnicy [mm]: 57
System hamulcowy: ATE
Ciężar [kg]: 0,04
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Zacisk hamulca

Jarzmo hamulcowe - co i gdzie to jest? Kup u nas nawet 40% taniej

Element, bez którego mocowanie zacisków oraz klocków hamulcowych byłoby po prostu niemożliwe

W hamulcach samochodowych nic nie jest tak proste, jak mogłoby się wydawać. Każdy, kto prowadził kiedykolwiek samochód wie, że gdy naciśnie pedał hamulca, samochód zwalnia i ostatecznie zatrzymuje się. Ale w jaki sposób nasza stopa jest w stanie zatrzymać samochód o masie, dajmy na to, 1361 kg, poruszający się po drodze z dość dużą prędkością? Istotną rolę w tym procesie odgrywa jeden mały, lecz niezwykle wytrzymały element, o którym często zapominamy.

czytaj więcej >
Malowanie zacisków hamulcowych w kilku prostych krokach - od czego zacząć?

Malowanie zacisków hamulcowych. Kiedy się na nie zdecydować, jaką metodę malowania wybrać i od czego należy zacząć?

Malowanie zacisków to czynność zaskakująco prosta, jednak nie zawsze prawidłowo wykonywana. Jak w wielu innych przypadkach o efekcie końcowym decydują tutaj drobne szczegóły, takie jak określenie, kiedy należy zaciski pomalować i w jaki sposób się do tego zabrać. A w zależności od powodu oraz sposobu malowania zacisków, różne też mogą być metody przygotowania się do tego. O czego więc należałoby zacząć?

czytaj więcej >
Elektryczne zaciski hamulcowe. Jak działają, jak są zbudowane i ich najczęstsze awarie

Elektryczne zaciski hamulca postojowego. W jaki sposób działają, jak są zbudowane i co najczęściej się w nich psuje?

W 2013 roku firma ATE wypuściła na rynek bardzo ciekawe rozwiązanie, jakim jest zintegrowany elektryczny hamulec postojowy. Jest to część zintegrowana, ponieważ łączy w sobie element napędzający oraz sam zacisk. Jak działa tego typu rozwiązanie? Z czego jest zbudowane i jak reaguje na codzienną eksploatację?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze