Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy HELLA do Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zacisk hamulcowy AUTOFREN SEINSA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Zacisk hamulcowy FEBI BILSTEIN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zacisk hamulcowy A.B.S. Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) A.B.S.
Zacisk hamulcowy ATE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) ATE
Zacisk hamulcowy BUDWEG CALIPER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulcowy DRI Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) DRI
Zacisk hamulcowy ELSTOCK Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) ELSTOCK
Zacisk hamulcowy ERT Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) ERT
Zacisk hamulcowy HELLA PAGID Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) HELLA PAGID
Zacisk hamulcowy HELLA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) HELLA
Zacisk hamulcowy MAXGEAR Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) MAXGEAR
Zacisk hamulcowy METZGER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) METZGER
Zacisk hamulcowy NK Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) NK
Zacisk hamulcowy SBS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) SBS
Zacisk hamulcowy TMI Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) TMI
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HELLA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8AC 355 399-491
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
8AC 355 399-491
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś tylna strona lewa
Otwór o śr[mm]: 38
Typ tarczy hamulcowej: Pełny
Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Typ zacisku hamulca: Zacisk ham. z el. blokującym dla elektr. ham. postojowego
Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
Materiał: Żeliwo szare
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez łącznika
System hamulcowy: ATE
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]: 11
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]: 302
Parzyste numery artykułów: 8AC 355 399-501
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1724,00 zł
1045,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HELLA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8AC 355 399-501
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
8AC 355 399-501
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś tylna strona prawa
Otwór o śr[mm]: 38
Typ tarczy hamulcowej: Pełny
Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
Typ zacisku hamulca: Zacisk ham. z el. blokującym dla elektr. ham. postojowego
Materiał: Żeliwo szare
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez łącznika
System hamulcowy: ATE
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]: 11
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]: 302
Parzyste numery artykułów: 8AC 355 399-491
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1724,00 zł
1045,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zacisk hamulcowy

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego. Kup u nas nawet 40% taniej

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego

O znaczeniu układu hamulcowego nie trzeba nikogo przekonywać. Ponieważ jest to układ niezwykle złożony i wykonujący nieustanną, bardzo ciężką pracę, istnieje bardzo wiele możliwości powstania awarii w jego obrębie. Jedną z nich jest awaria prowadnic zacisku.

czytaj więcej >
Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Zadbaj o grubość klocków jeśli chcesz uniknąć regeneracji zacisków

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Czy dbałość o grubość klocków pozwoli nam uniknąć regeneracji zacisków?

Sworznie prowadzące to małe i raczej niepozorne elementy współtworzące zestaw hamulców tarczowych. Są na tyle małe i niepozorne, że często o nich zapominany, doprowadzając tym samym do ich awarii. Jakiego rodzaju są to awarie? Jakie objawy dają „wypadające” prowadnice i jak należy postępować, gdy już się pojawią?

czytaj więcej >
Regeneracja zacisków hamulcowych - zrób to sam

Własnoręczna regeneracja zacisku hamulcowego z użyciem zestawu naprawczego

Zawilgocony zacisk hamulcowy to dość istotny problem i wystarczająca przyczyna do tego, aby samochód nie przeszedł podstawowych badań technicznych. Ponieważ dokładną przyczynę wycieku płynu hamulcowego poznamy dopiero po rozebraniu zacisku, warto od razu nastawić się na kompleksową regenerację całej części. Czynność ta nie jest ani specjalnie skomplikowana, ani kosztowna i możliwa do przeprowadzenia we własnym garażu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze