Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy DRI do Mercedes-benz T2/LN1 Wywrotka 508 D (667.301, 667.302, 667.341, 667.342) Wywrotka 79KM, 58kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zacisk hamulcowy AUTOFREN SEINSA Mercedes-benz T2/LN1 Wywrotka 508 D (667.301, 667.302, 667.341, 667.342) Wywrotka 79KM, 58kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.12) AUTOFREN SEINSA
Zacisk hamulcowy A.B.S. Mercedes-benz T2/LN1 Wywrotka 508 D (667.301, 667.302, 667.341, 667.342) Wywrotka 79KM, 58kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.12) A.B.S.
Zacisk hamulcowy ATE Mercedes-benz T2/LN1 Wywrotka 508 D (667.301, 667.302, 667.341, 667.342) Wywrotka 79KM, 58kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.12) ATE
Zacisk hamulcowy BENDIX Mercedes-benz T2/LN1 Wywrotka 508 D (667.301, 667.302, 667.341, 667.342) Wywrotka 79KM, 58kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.12) BENDIX
Zacisk hamulcowy BOSCH Mercedes-benz T2/LN1 Wywrotka 508 D (667.301, 667.302, 667.341, 667.342) Wywrotka 79KM, 58kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.12) BOSCH
Zacisk hamulcowy BREMBO Mercedes-benz T2/LN1 Wywrotka 508 D (667.301, 667.302, 667.341, 667.342) Wywrotka 79KM, 58kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.12) BREMBO
Zacisk hamulcowy BUDWEG CALIPER Mercedes-benz T2/LN1 Wywrotka 508 D (667.301, 667.302, 667.341, 667.342) Wywrotka 79KM, 58kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.12) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulcowy DRI Mercedes-benz T2/LN1 Wywrotka 508 D (667.301, 667.302, 667.341, 667.342) Wywrotka 79KM, 58kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.12) DRI
Zacisk hamulcowy ELSTOCK Mercedes-benz T2/LN1 Wywrotka 508 D (667.301, 667.302, 667.341, 667.342) Wywrotka 79KM, 58kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.12) ELSTOCK
Zacisk hamulcowy ERT Mercedes-benz T2/LN1 Wywrotka 508 D (667.301, 667.302, 667.341, 667.342) Wywrotka 79KM, 58kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.12) ERT
Zacisk hamulcowy FERODO Mercedes-benz T2/LN1 Wywrotka 508 D (667.301, 667.302, 667.341, 667.342) Wywrotka 79KM, 58kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.12) FERODO
Zacisk hamulcowy FRENKIT Mercedes-benz T2/LN1 Wywrotka 508 D (667.301, 667.302, 667.341, 667.342) Wywrotka 79KM, 58kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.12) FRENKIT
Zacisk hamulcowy FTE Mercedes-benz T2/LN1 Wywrotka 508 D (667.301, 667.302, 667.341, 667.342) Wywrotka 79KM, 58kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.12) FTE
Zacisk hamulcowy HELLA PAGID Mercedes-benz T2/LN1 Wywrotka 508 D (667.301, 667.302, 667.341, 667.342) Wywrotka 79KM, 58kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.12) HELLA PAGID
Zacisk hamulcowy HELLA Mercedes-benz T2/LN1 Wywrotka 508 D (667.301, 667.302, 667.341, 667.342) Wywrotka 79KM, 58kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.12) HELLA
Zacisk hamulcowy KAWE Mercedes-benz T2/LN1 Wywrotka 508 D (667.301, 667.302, 667.341, 667.342) Wywrotka 79KM, 58kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.12) KAWE
Zacisk hamulcowy LAUBER Mercedes-benz T2/LN1 Wywrotka 508 D (667.301, 667.302, 667.341, 667.342) Wywrotka 79KM, 58kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.12) LAUBER
Zacisk hamulcowy MAPCO Mercedes-benz T2/LN1 Wywrotka 508 D (667.301, 667.302, 667.341, 667.342) Wywrotka 79KM, 58kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.12) MAPCO
Zacisk hamulcowy NK Mercedes-benz T2/LN1 Wywrotka 508 D (667.301, 667.302, 667.341, 667.342) Wywrotka 79KM, 58kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.12) NK
Zacisk hamulcowy QUICK BRAKE Mercedes-benz T2/LN1 Wywrotka 508 D (667.301, 667.302, 667.341, 667.342) Wywrotka 79KM, 58kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.12) QUICK BRAKE
Zacisk hamulcowy SBP Mercedes-benz T2/LN1 Wywrotka 508 D (667.301, 667.302, 667.341, 667.342) Wywrotka 79KM, 58kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.12) SBP
Zacisk hamulcowy SBS Mercedes-benz T2/LN1 Wywrotka 508 D (667.301, 667.302, 667.341, 667.342) Wywrotka 79KM, 58kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.12) SBS
Zacisk hamulcowy TEXTAR Mercedes-benz T2/LN1 Wywrotka 508 D (667.301, 667.302, 667.341, 667.342) Wywrotka 79KM, 58kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.12) TEXTAR
Zacisk hamulcowy TMI Mercedes-benz T2/LN1 Wywrotka 508 D (667.301, 667.302, 667.341, 667.342) Wywrotka 79KM, 58kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.12) TMI
Zacisk hamulcowy TRISCAN Mercedes-benz T2/LN1 Wywrotka 508 D (667.301, 667.302, 667.341, 667.342) Wywrotka 79KM, 58kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.12) TRISCAN
Zacisk hamulcowy TRW Mercedes-benz T2/LN1 Wywrotka 508 D (667.301, 667.302, 667.341, 667.342) Wywrotka 79KM, 58kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.12) TRW
Producent:DRI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
3132010
niedostępny
Kaucja: 298,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
3132010
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Parzyste numery artykułów: 3232010
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie: Przed osią
Ograniczenia producenta: ATE
Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy stały
Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (4-tłoczkowy)
Do tłoka o średnicy [mm]: 44
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]: 16
Typ tarczy hamulcowej: Pełny
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]: 280
Materiał: Stal
Ciężar netto [kg]: 6,6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 942,00 zł
538,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 298,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
3232010
niedostępny
Kaucja: 298,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
3232010
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Parzyste numery artykułów: 3132010
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Lokalizacja w aucie: Przed osią
Ograniczenia producenta: ATE
Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy stały
Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (4-tłoczkowy)
Do tłoka o średnicy [mm]: 44
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]: 16
Typ tarczy hamulcowej: Pełny
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]: 280
Materiał: Stal
Ciężar netto [kg]: 6,6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 942,00 zł
538,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 298,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Zacisk hamulcowy

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Zadbaj o grubość klocków jeśli chcesz uniknąć regeneracji zacisków

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Czy dbałość o grubość klocków pozwoli nam uniknąć regeneracji zacisków?

Sworznie prowadzące to małe i raczej niepozorne elementy współtworzące zestaw hamulców tarczowych. Są na tyle małe i niepozorne, że często o nich zapominany, doprowadzając tym samym do ich awarii. Jakiego rodzaju są to awarie? Jakie objawy dają „wypadające” prowadnice i jak należy postępować, gdy już się pojawią?

czytaj więcej >
Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego. Kup u nas nawet 40% taniej

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego

O znaczeniu układu hamulcowego nie trzeba nikogo przekonywać. Ponieważ jest to układ niezwykle złożony i wykonujący nieustanną, bardzo ciężką pracę, istnieje bardzo wiele możliwości powstania awarii w jego obrębie. Jedną z nich jest awaria prowadnic zacisku.

czytaj więcej >
Regeneracja zacisków hamulcowych - zrób to sam

Własnoręczna regeneracja zacisku hamulcowego z użyciem zestawu naprawczego

Zawilgocony zacisk hamulcowy to dość istotny problem i wystarczająca przyczyna do tego, aby samochód nie przeszedł podstawowych badań technicznych. Ponieważ dokładną przyczynę wycieku płynu hamulcowego poznamy dopiero po rozebraniu zacisku, warto od razu nastawić się na kompleksową regenerację całej części. Czynność ta nie jest ani specjalnie skomplikowana, ani kosztowna i możliwa do przeprowadzenia we własnym garażu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze