Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy TMI do Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zacisk hamulcowy ERT Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) ERT
Zacisk hamulcowy A.B.S. Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) A.B.S.
Zacisk hamulcowy AUTOFREN SEINSA Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) AUTOFREN SEINSA
Zacisk hamulcowy BENDIX Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) BENDIX
Zacisk hamulcowy BOSCH Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) BOSCH
Zacisk hamulcowy BREMBO Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) BREMBO
Zacisk hamulcowy BUDWEG CALIPER Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulcowy DRI Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) DRI
Zacisk hamulcowy ELSTOCK Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) ELSTOCK
Zacisk hamulcowy ERA BENELUX Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) ERA BENELUX
Zacisk hamulcowy ESEN SKV Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) ESEN SKV
Zacisk hamulcowy FERODO Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) FERODO
Zacisk hamulcowy FRENKIT Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) FRENKIT
Zacisk hamulcowy GENERAL RICAMBI Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) GENERAL RICAMBI
Zacisk hamulcowy KAWE Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) KAWE
Zacisk hamulcowy LAUBER Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) LAUBER
Zacisk hamulcowy NK Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) NK
Zacisk hamulcowy OPTIMAL Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) OPTIMAL
Zacisk hamulcowy TMI Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) TMI
Zacisk hamulcowy TRISCAN Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) TRISCAN
Zacisk hamulcowy TRW Peugeot J5 Skrzynia (280L) 2.0 Skrzynia 75KM, 55kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) TRW
Producent:TMI

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BR000423
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
BR000423
Parzyste numery artykułów:  BR000422
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Lokalizacja w aucie:  Przed osią
Ograniczenia producenta:  GIRLING
Typ zacisku hamulca:  Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica tłoka [mm]:  38
Średnica tłoka [mm]:  48
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  13
Typ tarczy hamulcowej:  Pełny
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  256
Materiał:  Żeliwo
Ciężar netto [kg]:  4,4
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BR000422
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
BR000422
Parzyste numery artykułów:  BR000423
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:  Przed osią
Ograniczenia producenta:  GIRLING
Typ zacisku hamulca:  Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica tłoka [mm]:  38
Średnica tłoka [mm]:  48
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  13
Typ tarczy hamulcowej:  Pełny
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  256
Materiał:  Żeliwo
Ciężar netto [kg]:  4,4
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BR000426
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
BR000426
Parzyste numery artykułów:  BR000427
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:  Przed osią
Ograniczenia producenta:  GIRLING
Typ zacisku hamulca:  Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica tłoka [mm]:  38
Średnica tłoka [mm]:  48
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  16
Typ tarczy hamulcowej:  Pełny
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  256
Materiał:  Żeliwo
Ciężar netto [kg]:  4,4
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BR000427
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
BR000427
Parzyste numery artykułów:  BR000426
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Lokalizacja w aucie:  Przed osią
Ograniczenia producenta:  GIRLING
Typ zacisku hamulca:  Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica tłoka [mm]:  38
Średnica tłoka [mm]:  48
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  16
Typ tarczy hamulcowej:  Pełny
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  256
Materiał:  Żeliwo
Ciężar netto [kg]:  4,4
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zacisk hamulcowy

Regeneracja zacisków hamulcowych - zrób to sam

Własnoręczna regeneracja zacisku hamulcowego z użyciem zestawu naprawczego

Zawilgocony zacisk hamulcowy to dość istotny problem i wystarczająca przyczyna do tego, aby samochód nie przeszedł podstawowych badań technicznych. Ponieważ dokładną przyczynę wycieku płynu hamulcowego poznamy dopiero po rozebraniu zacisku, warto od razu nastawić się na kompleksową regenerację całej części. Czynność ta nie jest ani specjalnie skomplikowana, ani kosztowna i możliwa do przeprowadzenia we własnym garażu.

czytaj więcej >
Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego. Kup u nas nawet 40% taniej

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego

O znaczeniu układu hamulcowego nie trzeba nikogo przekonywać. Ponieważ jest to układ niezwykle złożony i wykonujący nieustanną, bardzo ciężką pracę, istnieje bardzo wiele możliwości powstania awarii w jego obrębie. Jedną z nich jest awaria prowadnic zacisku.

czytaj więcej >
Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Zadbaj o grubość klocków jeśli chcesz uniknąć regeneracji zacisków

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Czy dbałość o grubość klocków pozwoli nam uniknąć regeneracji zacisków?

Sworznie prowadzące to małe i raczej niepozorne elementy współtworzące zestaw hamulców tarczowych. Są na tyle małe i niepozorne, że często o nich zapominany, doprowadzając tym samym do ich awarii. Jakiego rodzaju są to awarie? Jakie objawy dają „wypadające” prowadnice i jak należy postępować, gdy już się pojawią?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze