Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS JAKOPARTS do Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie)

Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja BORSEHUNG Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) BORSEHUNG
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja TOPRAN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) TOPRAN
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja SKF Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) SKF
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja AUTOMEGA Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) AUTOMEGA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja COMLINE Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) COMLINE
Zawieszenie i Amortyzacja CORTECO Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) CORTECO
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DENCKERMANN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) DENCKERMANN
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja FAI AUTOPARTS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GATES Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) GATES
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) HART
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS ELPARTS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS JAKOPARTS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja HUTCHINSON Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) HUTCHINSON
Zawieszenie i Amortyzacja IPSA Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) IPSA
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja JP GROUP Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) JP GROUP
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MASTER-SPORT Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) MASTER-SPORT
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja NK Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) NK
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SASIC Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) SASIC
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja STATIM Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) STATIM
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) VAICO
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) VEMA
Zawieszenie i Amortyzacja VIKA Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HERTH+BUSS JAKOPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS JAKOPARTS
0 (0)
Kod produktu:
J4320871
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS JAKOPARTS
Kod:
J4320871
Jednostka:
szt
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Średnica korbowodu [mm]:  12,4
Średnica zewnętrzna kolumny amortyzatora [mm]:  59
Do 100 dni na zwrot
219,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze