Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawór EGR - recyrkulacji spalin FEBI BILSTEIN do Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 320KM, 235kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09)

Zawór EGR - recyrkulacji spalin ELRING Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 320KM, 235kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) ELRING
Zawór EGR - recyrkulacji spalin AJUSA Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 320KM, 235kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) AJUSA
Zawór EGR - recyrkulacji spalin AKS DASIS Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 320KM, 235kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) AKS DASIS
Zawór EGR - recyrkulacji spalin BIRTH Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 320KM, 235kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) BIRTH
Zawór EGR - recyrkulacji spalin DELPHI Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 320KM, 235kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) DELPHI
Zawór EGR - recyrkulacji spalin DRI Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 320KM, 235kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) DRI
Zawór EGR - recyrkulacji spalin ELSTOCK Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 320KM, 235kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) ELSTOCK
Zawór EGR - recyrkulacji spalin FA1 Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 320KM, 235kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) FA1
Zawór EGR - recyrkulacji spalin FEBI BILSTEIN Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 320KM, 235kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) FEBI BILSTEIN
Zawór EGR - recyrkulacji spalin HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 320KM, 235kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Zawór EGR - recyrkulacji spalin HOFFER Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 320KM, 235kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) HOFFER
Zawór EGR - recyrkulacji spalin KAWE Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 320KM, 235kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) KAWE
Zawór EGR - recyrkulacji spalin LUCAS ELECTRICAL Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 320KM, 235kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) LUCAS ELECTRICAL
Zawór EGR - recyrkulacji spalin LUCAS Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 320KM, 235kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) LUCAS
Zawór EGR - recyrkulacji spalin MAGNETI MARELLI Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 320KM, 235kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) MAGNETI MARELLI
Zawór EGR - recyrkulacji spalin MEAT & DORIA Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 320KM, 235kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) MEAT & DORIA
Zawór EGR - recyrkulacji spalin SIDAT Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 320KM, 235kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) SIDAT
Zawór EGR - recyrkulacji spalin TMI Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 320KM, 235kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) TMI
Zawór EGR - recyrkulacji spalin TRISCAN Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 320KM, 235kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) TRISCAN
Zawór EGR - recyrkulacji spalin VEMA Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 320KM, 235kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) VEMA
Zawór EGR - recyrkulacji spalin VEMO Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 320KM, 235kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) VEMO
Zawór EGR - recyrkulacji spalin WAHLER Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro sedan 320KM, 235kW, olej napędowy (2014.09 - 2018.09) WAHLER
Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
0 (0)
Kod produktu:
177057
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
177057
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,788
Do 100 dni na zwrot
782,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Zawór EGR - recyrkulacji spalin

Objawy uszkodzenia zaworu EGR - co warto wiedzieć? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać awarię zaworu EGR? Jakie efekty mogą wynikać z jego zablokowania?

Dopóki zawór EGR jest sprawny, większość kierowców w ogóle nie zaprząta sobie nim głowy. Dopiero gdy auto zaczyna się dziwnie zachowywać, a silnik daje nam zdecydowanie mniej mocy niż powinien, przypominamy sobie, że właśnie tak wygląda jeden z podstawowych objawów awarii zaworu EGR. Problem w tym, że uszkodzenie tego elementu może dawać też całkowicie odwrotne skutki.

czytaj więcej >
Czy warto zaślepić EGR?

Czy warto zaślepić EGR?

Krąży przekonanie, że układ recyrkulacji spalin może zostać odcięty. Aktualnie zdecydowana większość kierowców nie wymienia zaworu EGR, gdy jest to konieczne, a po prostu postanawia go zaślepić. Jakie ma to skutki dla silnika? Czy zawór układu recyrkulacji spalin (EGR) może zostać odcięty bez konsekwencji? Dlaczego kierowcy decydują się na taki zabieg?

czytaj więcej >
Co widać w spalinach?

Co widać w spalinach?

Niewielu kierowców wie, że dym, który wydostaje się z rury wydechowej samochodu z dobrze wyregulowanym i nagrzanym silnikiem, powinien być niemal przezroczysty. Inny kolor spalin może świadczyć o awarii m.in. zaworu EGR.

czytaj więcej >
Czyszczenie zaworu EGR. Kiedy należy to robić i dlaczego? Czy można to zrobić samemu i ile to kosztuje?

Czyszczenie zaworu EGR. Kiedy należy to robić, jakich środków używać i jak dobrać je odpowiednio do stanu zabrudzenia zaworu?

Zawór EGR jest jedną z tych części samochodowych, które wymagają stałej kontroli i regularnej konserwacji. W tym przypadku konserwacja ta polega przede wszystkim na sprawdzaniu stanu zaworu oraz usuwaniu zabrudzeń, które z czasem zawsze się w nim pojawiają. W jaki sposób powinniście podejść do czyszczenia zaworu EGR?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze