Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawór EGR - recyrkulacji spalin IPD do Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09)

Zawór EGR - recyrkulacji spalin PIERBURG Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) PIERBURG
Zawór EGR - recyrkulacji spalin ERA Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) ERA
Zawór EGR - recyrkulacji spalin ABAKUS Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) ABAKUS
Zawór EGR - recyrkulacji spalin AKS DASIS Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) AKS DASIS
Zawór EGR - recyrkulacji spalin ASHIKA Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) ASHIKA
Zawór EGR - recyrkulacji spalin ASSO Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) ASSO
Zawór EGR - recyrkulacji spalin AUTLOG Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) AUTLOG
Zawór EGR - recyrkulacji spalin BIRTH Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) BIRTH
Zawór EGR - recyrkulacji spalin BUGIAD Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) BUGIAD
Zawór EGR - recyrkulacji spalin DELPHI Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) DELPHI
Zawór EGR - recyrkulacji spalin DRI Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) DRI
Zawór EGR - recyrkulacji spalin ELSTOCK Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) ELSTOCK
Zawór EGR - recyrkulacji spalin ET ENGINETEAM Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) ET ENGINETEAM
Zawór EGR - recyrkulacji spalin FRECCIA Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) FRECCIA
Zawór EGR - recyrkulacji spalin HERTH+BUSS ELPARTS Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Zawór EGR - recyrkulacji spalin HOFFER Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) HOFFER
Zawór EGR - recyrkulacji spalin IPD Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) IPD
Zawór EGR - recyrkulacji spalin JAPANPARTS Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) JAPANPARTS
Zawór EGR - recyrkulacji spalin JAPKO Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) JAPKO
Zawór EGR - recyrkulacji spalin JP GROUP Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) JP GROUP
Zawór EGR - recyrkulacji spalin KAWE Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) KAWE
Zawór EGR - recyrkulacji spalin KRAFT AUTOMOTIVE Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) KRAFT AUTOMOTIVE
Zawór EGR - recyrkulacji spalin LRT Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) LRT
Zawór EGR - recyrkulacji spalin LUCAS ELECTRICAL Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) LUCAS ELECTRICAL
Zawór EGR - recyrkulacji spalin LUCAS Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) LUCAS
Zawór EGR - recyrkulacji spalin MAXGEAR Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) MAXGEAR
Zawór EGR - recyrkulacji spalin MEAT & DORIA Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) MEAT & DORIA
Zawór EGR - recyrkulacji spalin METALCAUCHO Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) METALCAUCHO
Zawór EGR - recyrkulacji spalin METZGER Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) METZGER
Zawór EGR - recyrkulacji spalin MOBILETRON Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) MOBILETRON
Zawór EGR - recyrkulacji spalin NISSENS Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) NISSENS
Zawór EGR - recyrkulacji spalin NTY Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) NTY
Zawór EGR - recyrkulacji spalin QUINTON HAZELL Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) QUINTON HAZELL
Zawór EGR - recyrkulacji spalin SIDAT Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) SIDAT
Zawór EGR - recyrkulacji spalin SKV GERMANY Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) SKV GERMANY
Zawór EGR - recyrkulacji spalin TMI Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) TMI
Zawór EGR - recyrkulacji spalin TOPRAN Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) TOPRAN
Zawór EGR - recyrkulacji spalin TRISCAN Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) TRISCAN
Zawór EGR - recyrkulacji spalin VEMA Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) VEMA
Zawór EGR - recyrkulacji spalin VEMO Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) VEMO
Zawór EGR - recyrkulacji spalin WAHLER Ford C-MAX (DM2) 1.8 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 115KM, 85kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.09) WAHLER
Producent:IPD

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPD
0 (0)
Kod produktu:
45-8339
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
45-8339
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Tryb pracy:  Elektryczny
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnienia
Dla numeru OE:  1668 578
Dla numeru OE:  4M5Q-9424-CD
Dla numeru OE:  1563 296
Dla numeru OE:  4M5Q-9424-BE
Do 100 dni na zwrot
IPD
0 (0)
Kod produktu:
45-8518
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
45-8518
Tryb pracy:  Elektryczny
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z rurą wlotową
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem AGR
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawór EGR - recyrkulacji spalin

Objawy uszkodzenia zaworu EGR - co warto wiedzieć? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać awarię zaworu EGR? Jakie efekty mogą wynikać z jego zablokowania?

Dopóki zawór EGR jest sprawny, większość kierowców w ogóle nie zaprząta sobie nim głowy. Dopiero gdy auto zaczyna się dziwnie zachowywać, a silnik daje nam zdecydowanie mniej mocy niż powinien, przypominamy sobie, że właśnie tak wygląda jeden z podstawowych objawów awarii zaworu EGR. Problem w tym, że uszkodzenie tego elementu może dawać też całkowicie odwrotne skutki.

czytaj więcej >
Czy warto zaślepić EGR?

Czy warto zaślepić EGR?

Krąży przekonanie, że układ recyrkulacji spalin może zostać odcięty. Aktualnie zdecydowana większość kierowców nie wymienia zaworu EGR, gdy jest to konieczne, a po prostu postanawia go zaślepić. Jakie ma to skutki dla silnika? Czy zawór układu recyrkulacji spalin (EGR) może zostać odcięty bez konsekwencji? Dlaczego kierowcy decydują się na taki zabieg?

czytaj więcej >
Co widać w spalinach?

Co widać w spalinach?

Niewielu kierowców wie, że dym, który wydostaje się z rury wydechowej samochodu z dobrze wyregulowanym i nagrzanym silnikiem, powinien być niemal przezroczysty. Inny kolor spalin może świadczyć o awarii m.in. zaworu EGR.

czytaj więcej >
Czyszczenie zaworu EGR. Kiedy należy to robić i dlaczego? Czy można to zrobić samemu i ile to kosztuje?

Czyszczenie zaworu EGR. Kiedy należy to robić, jakich środków używać i jak dobrać je odpowiednio do stanu zabrudzenia zaworu?

Zawór EGR jest jedną z tych części samochodowych, które wymagają stałej kontroli i regularnej konserwacji. W tym przypadku konserwacja ta polega przede wszystkim na sprawdzaniu stanu zaworu oraz usuwaniu zabrudzeń, które z czasem zawsze się w nim pojawiają. W jaki sposób powinniście podejść do czyszczenia zaworu EGR?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze