Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw łańcucha rozrządu do Jeep WRANGLER III (JK) 3.6 V6 samochód terenowy otwarty 284KM, 209kW, benzyna (2011.10 - obecnie)

Zestaw łańcucha rozrządu GK Jeep WRANGLER III (JK) 3.6 V6 samochód terenowy otwarty 284KM, 209kW, benzyna (2011.10 - obecnie) GK
Zestaw łańcucha rozrządu HEPU Jeep WRANGLER III (JK) 3.6 V6 samochód terenowy otwarty 284KM, 209kW, benzyna (2011.10 - obecnie) HEPU

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HEPU
4.7 (6 ocen)
Kod produktu:
21-0669
niedostępny
4.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HEPU
Kod:
21-0669
Jednostka:
szt
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch zębaty
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch zamknięty
Ilość ogniw łańcucha:  120
Ilość:  2
Urządzenia napędzane:  Agregat napędzany: wałek rozrządu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z kołem zębatym wału korbowego
Ilość ogniw łańcucha:  44
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z kołem zębatym wałka pożredniego
Ilość ogniw łańcucha:  68
Urządzenia napędzane:  Agregat napędzany: pompa olejowa
Dla numeru OE:  K05184357AE
Dla numeru OE:  K05184356AE
Do 100 dni na zwrot
1215,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SK1674
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GK
Kod:
SK1674
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch zębaty
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch zamknięty
Ilość ogniw łańcucha:  120
Ilość:  2
Urządzenia napędzane:  Agregat napędzany: wałek rozrządu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z kołem zębatym wału korbowego
Ilość ogniw łańcucha:  44
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z kołem zębatym wałka pożredniego
Ilość ogniw łańcucha:  68
Urządzenia napędzane:  Agregat napędzany: pompa olejowa
Dla numeru OE:  K05184357AE
Dla numeru OE:  K05184356AE
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Porady z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Jeszcze kilka-, kilkanaście lat temu uważano, że łańcuch rozrządu jest o wiele wytrzymalszy i tańszy w serwisowaniu niż pasek rozrządu. Z kolei od lat siedemdziesiątych XX wieku większą popularnością cieszył się pasek rozrządu. Ta tendencja ciągle się zmienia. Oba rozwiązania mają zarówno zagorzałych zwolenników, jak i przeciwników. Więc, co jest lepsze – pasek czy łańcuch rozrządu?

czytaj więcej >
Jakie są rodzaje rozrządów stosowane we współczesnych jednostkach napędowych?

Jakie są rodzaje rozrządów stosowane we współczesnych jednostkach napędowych?

Układ rozrządu to kluczowy mechanizm działania każdej jednostki napędowej samochodu. Jest on odpowiedzialny przede wszystkim za dostarczenie ładunku do cylindrów oraz odtransportowanie spalin do układu wylotowego. Konstrukcja rozrządu ulegała z biegiem czasu większym lub mniejszym modyfikacjom wraz z jednoczesnym rozwojem silników samochodowych. Obecnie na rynku można spotkać kilka typów konstrukcji rozrządu jednostki napędowej. Jednak najczęściej stosowanym jest bez wątpienia rozrząd zaworowy.

czytaj więcej >

Jak dbać o łańcuch lub pasek rozrządu w samochodzie?

Rozrząd to system pracujący w każdym pojeździe wyposażonym w silnik spalinowy. Są to w większości konstrukcje kolizyjne, a więc w momencie zerwania paska lub łańcucha rozrządu zazwyczaj dochodzi do poważnych uszkodzeń w jednostce napędowej. Jeżeli w porę nie zauważymy objawów zużycia tych elementów, konsekwencje mogą być naprawdę ogromne. Warto odpowiednio zadbać i właściwie konserwować układ rozrządu w samochodzie. Jak to zrobić?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Wymiana paska lub łańcucha rozrządu w samochodzie w zależności od skomplikowania konstrukcyjnego jednostki napędowej może być dość kosztowna. Profesjonalne warsztaty za wykonanie takiej usługi liczą sobie od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych, z czego większość tej kwoty stanowią koszty robocizny. Decydując się na samodzielną wymianę paska rozrządu w samochodzie możemy na pewno sporo zaoszczędzić. Jeżeli jednak zrobimy to w sposób nieprawidłowy, skutki mogą okazać się katastrofalne.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze