Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw łańcucha rozrządu JAPANPARTS do Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.0 Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2002.03 - obecnie)

Zestaw łańcucha rozrządu FAI AUTOPARTS Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.0 Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2002.03 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Zestaw łańcucha rozrządu JAPANPARTS Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.0 Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2002.03 - obecnie) JAPANPARTS
Zestaw łańcucha rozrządu ASHIKA Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.0 Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2002.03 - obecnie) ASHIKA
Zestaw łańcucha rozrządu ASUMI Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.0 Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2002.03 - obecnie) ASUMI
Zestaw łańcucha rozrządu BG AUTOMOTIVE LTD. Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.0 Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2002.03 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Zestaw łańcucha rozrządu BIRTH Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.0 Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2002.03 - obecnie) BIRTH
Zestaw łańcucha rozrządu BLUE PRINT Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.0 Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2002.03 - obecnie) BLUE PRINT
Zestaw łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.0 Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2002.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zestaw łańcucha rozrządu FRECCIA Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.0 Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2002.03 - obecnie) FRECCIA
Zestaw łańcucha rozrządu GK Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.0 Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2002.03 - obecnie) GK
Zestaw łańcucha rozrządu HEPU Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.0 Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2002.03 - obecnie) HEPU
Zestaw łańcucha rozrządu HERTH+BUSS JAKOPARTS Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.0 Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2002.03 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Zestaw łańcucha rozrządu IJS GROUP Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.0 Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2002.03 - obecnie) IJS GROUP
Zestaw łańcucha rozrządu IPD Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.0 Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2002.03 - obecnie) IPD
Zestaw łańcucha rozrządu JAPKO Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.0 Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2002.03 - obecnie) JAPKO
Zestaw łańcucha rozrządu KAVO PARTS Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.0 Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2002.03 - obecnie) KAVO PARTS
Zestaw łańcucha rozrządu LUCAS Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.0 Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2002.03 - obecnie) LUCAS
Zestaw łańcucha rozrządu MAGNETI MARELLI Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.0 Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2002.03 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Zestaw łańcucha rozrządu METALCAUCHO Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.0 Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2002.03 - obecnie) METALCAUCHO
Zestaw łańcucha rozrządu NIPPARTS Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.0 Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2002.03 - obecnie) NIPPARTS
Zestaw łańcucha rozrządu NPS Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.0 Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2002.03 - obecnie) NPS
Zestaw łańcucha rozrządu RUVILLE Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.0 Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2002.03 - obecnie) RUVILLE
Zestaw łańcucha rozrządu SALERI SIL Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.0 Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2002.03 - obecnie) SALERI SIL
Zestaw łańcucha rozrządu SWAG Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.0 Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2002.03 - obecnie) SWAG
Zestaw łańcucha rozrządu VEMA Nissan PRIMERA Kombi (WP12) 2.0 Kombi 140KM, 103kW, benzyna (2002.03 - obecnie) VEMA
Producent:JAPANPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPANPARTS
4.6 (5)
Kod produktu:
KDK-123
dostępny
4.6 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPANPARTS
Kod:
KDK-123
Jednostka:
KPL
Ilość części [-częściowy]:  9
Urządzenia napędzane:  Agregat napędzany: wałek rozrządu
Urządzenia napędzane:  Agregat napędzany: pompa olejowa
Wykonanie łańcucha:  Simplex
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch o niskim poziomie hałasu
Ilość łańcuchów:  2
Ilość ogniw łańcucha:  164
Ilość ogniw łańcucha:  70
Do 100 dni na zwrot
646,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Wymiana paska lub łańcucha rozrządu w samochodzie w zależności od skomplikowania konstrukcyjnego jednostki napędowej może być dość kosztowna. Profesjonalne warsztaty za wykonanie takiej usługi liczą sobie od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych, z czego większość tej kwoty stanowią koszty robocizny. Decydując się na samodzielną wymianę paska rozrządu w samochodzie możemy na pewno sporo zaoszczędzić. Jeżeli jednak zrobimy to w sposób nieprawidłowy, skutki mogą okazać się katastrofalne.

czytaj więcej >
Jakie są rodzaje rozrządów stosowane we współczesnych jednostkach napędowych?

Jakie są rodzaje rozrządów stosowane we współczesnych jednostkach napędowych?

Układ rozrządu to kluczowy mechanizm działania każdej jednostki napędowej samochodu. Jest on odpowiedzialny przede wszystkim za dostarczenie ładunku do cylindrów oraz odtransportowanie spalin do układu wylotowego. Konstrukcja rozrządu ulegała z biegiem czasu większym lub mniejszym modyfikacjom wraz z jednoczesnym rozwojem silników samochodowych. Obecnie na rynku można spotkać kilka typów konstrukcji rozrządu jednostki napędowej. Jednak najczęściej stosowanym jest bez wątpienia rozrząd zaworowy.

czytaj więcej >
Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Jeszcze kilka-, kilkanaście lat temu uważano, że łańcuch rozrządu jest o wiele wytrzymalszy i tańszy w serwisowaniu niż pasek rozrządu. Z kolei od lat siedemdziesiątych XX wieku większą popularnością cieszył się pasek rozrządu. Ta tendencja ciągle się zmienia. Oba rozwiązania mają zarówno zagorzałych zwolenników, jak i przeciwników. Więc, co jest lepsze – pasek czy łańcuch rozrządu?

czytaj więcej >
Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu jest swojego rodzaju koordynatorem. To dzięki niemu elementy głowicy idealnie współgrają z tłokami i to za jego sprawą w bloku silnika dystrybuowany jest moment obrotowy. Niegdyś łańcuchy były pancerne, dzisiaj niestety już nie są tak trwałe. Sprawdźcie co powinniście wiedzieć o tym rodzaju napędu rozrządu.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze