Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw łańcucha rozrządu CONTITECH do Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12)

Zestaw łańcucha rozrządu SWAG Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) SWAG
Zestaw łańcucha rozrządu FAI AUTOPARTS Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) FAI AUTOPARTS
Zestaw łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) FEBI BILSTEIN
Zestaw łańcucha rozrządu FAST Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) FAST
Zestaw łańcucha rozrządu IJS GROUP Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) IJS GROUP
Zestaw łańcucha rozrządu SKV GERMANY Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) SKV GERMANY
Zestaw łańcucha rozrządu AKRON-MALÒ Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) AKRON-MALÒ
Zestaw łańcucha rozrządu BLUE PRINT Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) BLUE PRINT
Zestaw łańcucha rozrządu CONTITECH Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) CONTITECH
Zestaw łańcucha rozrządu DAYCO Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) DAYCO
Zestaw łańcucha rozrządu DR.MOTOR AUTOMOTIVE Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Zestaw łańcucha rozrządu FRECCIA Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) FRECCIA
Zestaw łańcucha rozrządu GK Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) GK
Zestaw łańcucha rozrządu HEPU Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) HEPU
Zestaw łańcucha rozrządu HUTCHINSON Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) HUTCHINSON
Zestaw łańcucha rozrządu INA Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) INA
Zestaw łańcucha rozrządu IPD Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) IPD
Zestaw łańcucha rozrządu KAMOKA Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) KAMOKA
Zestaw łańcucha rozrządu QUINTON HAZELL Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) QUINTON HAZELL
Zestaw łańcucha rozrządu RUVILLE Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) RUVILLE
Zestaw łańcucha rozrządu SALERI SIL Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) SALERI SIL
Zestaw łańcucha rozrządu SNR Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) SNR
Zestaw łańcucha rozrządu TRISCAN Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) TRISCAN
Zestaw łańcucha rozrządu VAICO Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2018.12) VAICO
Producent:CONTITECH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTITECH
0 (0)
Kod produktu:
TC1004K2
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
TC1004K2
Jednostka:
KPL
Długożć opakowania [cm]:  11
Szerokość opakowania [cm]:  11
Wysokość opakowania [cm]:  7,3
Ciężar [kg]:  0,306
Do 100 dni na zwrot
440,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Wymiana paska lub łańcucha rozrządu w samochodzie w zależności od skomplikowania konstrukcyjnego jednostki napędowej może być dość kosztowna. Profesjonalne warsztaty za wykonanie takiej usługi liczą sobie od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych, z czego większość tej kwoty stanowią koszty robocizny. Decydując się na samodzielną wymianę paska rozrządu w samochodzie możemy na pewno sporo zaoszczędzić. Jeżeli jednak zrobimy to w sposób nieprawidłowy, skutki mogą okazać się katastrofalne.

czytaj więcej >
Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu jest swojego rodzaju koordynatorem. To dzięki niemu elementy głowicy idealnie współgrają z tłokami i to za jego sprawą w bloku silnika dystrybuowany jest moment obrotowy. Niegdyś łańcuchy były pancerne, dzisiaj niestety już nie są tak trwałe. Sprawdźcie co powinniście wiedzieć o tym rodzaju napędu rozrządu.

czytaj więcej >
Kiedy wymienić łańcuch rozrządu? Kup u nas nawet 40% taniej

Kiedy wymienić łańcuch rozrządu?

Rozrząd napędzany łańcuchem ulega zerwaniu bardzo rzadko. Jednak gdy już do tego dojdzie, to jednostka napędowa samochodu nadaje się z reguły wyłącznie do wyrzucenia. O wiele częściej dochodzi do zużycia ślizgów, napinaczy oraz samego łańcucha. Kiedy więc wymienić łańcuch rozrządu w samochodzie?

czytaj więcej >

Jak dbać o łańcuch lub pasek rozrządu w samochodzie?

Rozrząd to system pracujący w każdym pojeździe wyposażonym w silnik spalinowy. Są to w większości konstrukcje kolizyjne, a więc w momencie zerwania paska lub łańcucha rozrządu zazwyczaj dochodzi do poważnych uszkodzeń w jednostce napędowej. Jeżeli w porę nie zauważymy objawów zużycia tych elementów, konsekwencje mogą być naprawdę ogromne. Warto odpowiednio zadbać i właściwie konserwować układ rozrządu w samochodzie. Jak to zrobić?

czytaj więcej >

O zestawie łańcucha rozrządu

Zestaw łańcucha rozrządu

Można powiedzieć, że łańcuch rozrządu jest w zasadzie bezobsługowy, przeważnie jednak tylko w prostych, niewysilonych jednostkach napędowych. To tyle teorii. W rzeczywistości łańcuchy rozrządu lubią się rozciągać i pękać, co wiąże się zazwyczaj z poważnymi usterkami i dość kosztownymi naprawami. Warto więc ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze