Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw łańcucha rozrządu BGA do Vw CC B7 (358) 3.6 FSI 4motion coupe 300KM, 220kW, benzyna (2011.11 - 2016.12)

Zestaw łańcucha rozrządu BG AUTOMOTIVE LTD. Vw CC B7 (358) 3.6 FSI 4motion coupe 300KM, 220kW, benzyna (2011.11 - 2016.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Zestaw łańcucha rozrządu BORSEHUNG Vw CC B7 (358) 3.6 FSI 4motion coupe 300KM, 220kW, benzyna (2011.11 - 2016.12) BORSEHUNG
Zestaw łańcucha rozrządu FAI AUTOPARTS Vw CC B7 (358) 3.6 FSI 4motion coupe 300KM, 220kW, benzyna (2011.11 - 2016.12) FAI AUTOPARTS
Zestaw łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN Vw CC B7 (358) 3.6 FSI 4motion coupe 300KM, 220kW, benzyna (2011.11 - 2016.12) FEBI BILSTEIN
Zestaw łańcucha rozrządu GK Vw CC B7 (358) 3.6 FSI 4motion coupe 300KM, 220kW, benzyna (2011.11 - 2016.12) GK
Zestaw łańcucha rozrządu HEPU Vw CC B7 (358) 3.6 FSI 4motion coupe 300KM, 220kW, benzyna (2011.11 - 2016.12) HEPU
Zestaw łańcucha rozrządu IPD Vw CC B7 (358) 3.6 FSI 4motion coupe 300KM, 220kW, benzyna (2011.11 - 2016.12) IPD
Zestaw łańcucha rozrządu SWAG Vw CC B7 (358) 3.6 FSI 4motion coupe 300KM, 220kW, benzyna (2011.11 - 2016.12) SWAG
Zestaw łańcucha rozrządu VAICO Vw CC B7 (358) 3.6 FSI 4motion coupe 300KM, 220kW, benzyna (2011.11 - 2016.12) VAICO
Zestaw łańcucha rozrządu VIKA Vw CC B7 (358) 3.6 FSI 4motion coupe 300KM, 220kW, benzyna (2011.11 - 2016.12) VIKA
Producent:BG AUTOMOTIVE LTD.

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BGA
0 (0)
Kod produktu:
TC0184FK
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
TC0184FK
Jednostka:
szt
Ilość ogniw łańcucha:  70
Ilość ogniw łańcucha:  98
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kołem zębatym
Wykonanie łańcucha:  Simplex
Do 100 dni na zwrot
1027,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Porady z kategorii: Zestaw łańcucha rozrządu

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Jak prawidłowo zdemontować stary pasek lub łańcuch rozrządu? Na co zwrócić szczególną uwagę?

Wymiana paska lub łańcucha rozrządu w samochodzie w zależności od skomplikowania konstrukcyjnego jednostki napędowej może być dość kosztowna. Profesjonalne warsztaty za wykonanie takiej usługi liczą sobie od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych, z czego większość tej kwoty stanowią koszty robocizny. Decydując się na samodzielną wymianę paska rozrządu w samochodzie możemy na pewno sporo zaoszczędzić. Jeżeli jednak zrobimy to w sposób nieprawidłowy, skutki mogą okazać się katastrofalne.

czytaj więcej >
Jakie są rodzaje rozrządów stosowane we współczesnych jednostkach napędowych?

Jakie są rodzaje rozrządów stosowane we współczesnych jednostkach napędowych?

Układ rozrządu to kluczowy mechanizm działania każdej jednostki napędowej samochodu. Jest on odpowiedzialny przede wszystkim za dostarczenie ładunku do cylindrów oraz odtransportowanie spalin do układu wylotowego. Konstrukcja rozrządu ulegała z biegiem czasu większym lub mniejszym modyfikacjom wraz z jednoczesnym rozwojem silników samochodowych. Obecnie na rynku można spotkać kilka typów konstrukcji rozrządu jednostki napędowej. Jednak najczęściej stosowanym jest bez wątpienia rozrząd zaworowy.

czytaj więcej >
Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Co lepsze, pasek czy łańcuch rozrządu?

Jeszcze kilka-, kilkanaście lat temu uważano, że łańcuch rozrządu jest o wiele wytrzymalszy i tańszy w serwisowaniu niż pasek rozrządu. Z kolei od lat siedemdziesiątych XX wieku większą popularnością cieszył się pasek rozrządu. Ta tendencja ciągle się zmienia. Oba rozwiązania mają zarówno zagorzałych zwolenników, jak i przeciwników. Więc, co jest lepsze – pasek czy łańcuch rozrządu?

czytaj więcej >
Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu: nie zawsze na wieczność!

Łańcuch rozrządu jest swojego rodzaju koordynatorem. To dzięki niemu elementy głowicy idealnie współgrają z tłokami i to za jego sprawą w bloku silnika dystrybuowany jest moment obrotowy. Niegdyś łańcuchy były pancerne, dzisiaj niestety już nie są tak trwałe. Sprawdźcie co powinniście wiedzieć o tym rodzaju napędu rozrządu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze