Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zestaw paska klinowego wielorowkowego DAYCO do Lancia Y (840_) 1.4 12V (840AB) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1996.10 - 2003.09)

Zestaw paska klinowego wielorowkowego BGA Lancia Y (840_) 1.4 12V (840AB) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1996.10 - 2003.09) BGA
Zestaw paska klinowego wielorowkowego DAYCO Lancia Y (840_) 1.4 12V (840AB) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1996.10 - 2003.09) DAYCO
Zestaw paska klinowego wielorowkowego EUROREPAR Lancia Y (840_) 1.4 12V (840AB) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1996.10 - 2003.09) EUROREPAR
Zestaw paska klinowego wielorowkowego FLENNOR Lancia Y (840_) 1.4 12V (840AB) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1996.10 - 2003.09) FLENNOR
Zestaw paska klinowego wielorowkowego GATES Lancia Y (840_) 1.4 12V (840AB) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1996.10 - 2003.09) GATES
Zestaw paska klinowego wielorowkowego HUTCHINSON Lancia Y (840_) 1.4 12V (840AB) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1996.10 - 2003.09) HUTCHINSON
Zestaw paska klinowego wielorowkowego QUINTON HAZELL Lancia Y (840_) 1.4 12V (840AB) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1996.10 - 2003.09) QUINTON HAZELL
Zestaw paska klinowego wielorowkowego SKF Lancia Y (840_) 1.4 12V (840AB) liftback 80KM, 59kW, benzyna (1996.10 - 2003.09) SKF
Producent:DAYCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DAYCO
0 (0)
Kod produktu:
KPV016
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DAYCO
Kod:
KPV016
Jednostka:
KPL
Do 100 dni na zwrot
130,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, zerwaniem współpracy ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze