- Rodzaj amortyzatorów: Olejowy
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna
- Lokalizacja w aucie: Z lewej
- Lokalizacja w aucie: Z prawej
- Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
- Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
- System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
Dodaj opinię
(09.01.2020)
Opinia wystawiona dla Amortyzator BENDIX 060081GB (Oś tylna)
(08.01.2020)
Opinia wystawiona dla Amortyzator BENDIX 062319GB (Oś tylna)
(08.01.2020)
Opinia wystawiona dla Amortyzator BENDIX 062385GB (Oś przednia)
Producent | Numery OEM |
---|
AL-KO | 1.651 |
AL-KO | 106510 |
AUDI | 811513031D |
AUDI | 811513031E |
AUDI | 811513031F |
AUDI | 811513031H |
AUDI | 811513031K |
AUDI | 811513031L |
AUDI | 811513031M |
AUDI | 811513031N |
AUDI | 811513031P |
AUDI | 811513031Q |
AUDI | 811513031R |
AUDI | 893513031 |
AUDI | 893513031AF |
AUDI | 893513031AG |
AUDI | 893513031AN |
AUDI | 893513031E |
AUDI | 893513031P |
AUDI | 893513031Q |
AUDI | 893513031R |
BILSTEIN | 15-062185 |
BILSTEIN | BTE-6218 |
BOGE | 27-093-0 |
BOGE | 27-093-2 |
BOGE | 27-506-0 |
BOGE | 27-539-0 |
GABRIEL | 51013 |
KAGER | 81-0010 |
KYB | 441022 |
MAGNUM T | AHA007MT |
MEYLE | 1267150003 |
MONROE | R3721 |
MONROE | R3738 |
QUINTON HA | 127311 |
QUINTON HA | LIP127311 |
SACHS | 105 715 |
SACHS | 105 755 |
SACHS | 105 782 |
SCT | Z1651 |
TOPRAN | 104160 |
TRW | JHS103T |
VAICO | V10-1756 |
AUDI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.
Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.
Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).
Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.
Bendix to firma, która rozpoczęła swoją działalność jeszcze w XIX wieku. Jednak pod aktualną nazwą znana jest od 1927 roku. Marka powstała w Stanach Zjednoczonych, jednak dzisiaj należy ona do niemieckiej grupy Knorr-Bremse, jednego ze światowych liderów w produkcji systemów hamulcowych dla pojazdów mechanicznych. Części Bendix to komplety hamulcowe oraz pojedyncze części dla samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, autobusów, motocykli oraz wielu innych pojazdów. Hamulce Bendix są doceniane na całym świecie za niezawodność nawet w trudnych warunkach. Są to części zaliczane do klasy premium. Części hamulcowe stanowią zdecydowaną większość asortymentu producenta. Jednak obecnie to nie wszystko, co ma do zaoferowania ta firma. Auto części Bendix to także liczne sprzęgła, drążki kierownicze i wahacze.
Jako część grupy Knorr-Bremse firma Bendix zyskała nowe możliwości w zakresie udoskonalania części oraz ich dystrybucji. Knorr-Bremse to gigantyczna korporacja z ponad 200 oddziałami na całym świecie. Przedsiębiorstwo dysponuje zaawansowanymi technologicznie laboratoriami, w których nieustannie trwają prace nad systemami hamulcowymi oraz udoskonalaniem pojedynczych części.