Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator DENCKERMANN DSF003O (Oś tylna)

4.7 (6 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
DSF003O
Amortyzator DENCKERMANN DSF003O (Oś tylna)
  • Amortyzator DENCKERMANN DSF003O (Oś tylna) - fot.1
  • Amortyzator DENCKERMANN DSF003O (Oś tylna) - fot.2
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 167,00 zł
81,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
DENCKERMANN
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie:
z tyłu
EAN:
5901225723222
Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:
Dolne oko
Rodzaj amortyzatorów:
Olejowy

Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.

Dowiedz się więcej

System tłumienia drgań zawieszenia:
Dwururka

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Dowiedz się więcej

Typ amortyzatora:
Rozpórka zawieszenia

Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dowiedz się więcej

Lokalizacja w aucie:
Oś tylna
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Amortyzator DSF003O firmy DENCKERMANN

Parametry:
  • Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
  • Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
  • Rodzaj amortyzatorów: Olejowy
  • System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
  • Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
4.7 (6 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Amortyzator DENCKERMANN DSF003O (Oś tylna)

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach DENCKERMANN w kategorii Amortyzator

Adrian

(29.11.2019)

5.0

Solidny amortyzator i dość przystępnej cenie. Znajomy polecił mi kupić ten model i uważam ze to była dobra decyzja. Dość łatwo można go zamontować, a na drodze dobrze sie sprawdza. Ze swojej strony tez moge polecić

Opinia wystawiona dla Amortyzator DENCKERMANN DSF001G (Oś tylna)

Wojciech

(12.11.2019)

5.0
Już od jakiegoś czasu mam u siebie zamontowane amortyzatory marki Denckermann i jestem bardzo z nich zadowolony. Teraz w swoim Mercedesie musiałem wymienić ten z tyłu i kupiłem tej samej firmy. Polecam!

Opinia wystawiona dla Amortyzator DENCKERMANN DSF107G

Marek

(28.09.2018)

3.0
Amortyzatory na przegłądzie powychodziły po 60% nowe! I sprawdźcie sobie średnicę dolnego mocowania bo ja mam w foce 36mm a amorki mają 42mm trzeba było szlifować rarem z gumą. Powinny być podane wymiary w opisie towaru.

Opinia wystawiona dla Amortyzator DENCKERMANN DSF076G

Numery OEM

Szukaj zamienników dla DSF003O po numerze OEM

Producent Numery OEM
ASHIKA MA-W0007
BILSTEIN 15-062215
BOGE 27-N96-A
DAEWOO 96208557
DAEWOO 96208558
DAEWOO 96226990
DELPHI D225 6303
FLENNOR FDH1829-RLR
GABRIEL 42456
JAPANPAR MM-W0007
KAGER 81-0030
KAMOKA 20443074
KYB 443134
MAG 380002477315
MAGNUM T AHX057MT
MAXGEAR 11-0147
MEYLE 6266150001
MONROE E1003
MS 105790-PCS-MS
NK 60361829
OPEL 22 081 177
OPEL 22 081 231
OPEL 426 218
OPEL 436 004
OPEL 436 008
OPEL 436 009
OPEL 436 029
OPEL 436 030
OPEL 436 035
OPEL 436 054
OPEL 436 071
OPEL 436 072
OPEL 436 200
OPEL 436 217
OPEL 436 224
OPEL 436 233
OPEL 436 595
OPEL 436 598
OPEL 436 599
OPEL 72 118 762
OPEL 72 118 763
OPEL 72 118 772
OPEL 72 118 777
OPEL 90 304 471
OPEL 90 348 397
OPEL 90 349 893
OPEL 90 349 894
OPEL 90 350 737
OPEL 90 350 738
OPEL 90 372 072
OPEL 90 374 181
OPEL 90 442 879
OPEL 90 442 885
OPEL 90 511 768
OPTIMAL A-1829H
QUINTON HA 127638
SACHS 317 428
TRW JHT141T

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator DSF003O pasuje do Twojego auta

 

DAEWOO

  • brak modeli

OPEL

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >
Prawidłowa temperatura silnika. Jaki zakres temperatur dla benzyny i diesla?

Ile wynosi prawidłowa temperatura silnika? Jaki jest zakres idealnych temperatur dla silników benzynowych, ale jaki dla diesli?

Wszystkie silniki spalinowe to nic innego jak piece napędzane płynnym paliwem. Tak jak w każdym piecu, również i w nich proces spalania zachodzi w pełni i prawidłowo wyłącznie w określonych zakresach temperatur. Jeśli będą za zimne, paliwo nie będzie efektywnie spalane, zbyt gorące grożą z kolei przegrzaniem i awarią. Jakie są te zakresy temperatur dla silników spalinowych? Jaką temperaturę powinien mieć diesel, a jaką silnik benzynowy?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

DENCKERMANN

Denckermann to firma oferująca części samochodowe o zasięgu ogólnoeuropejskim z główną siedzibą w Warszawie. Firma posiada bogatą ofertę, a na pierwszy plan wychodzą filtry samochodowe. Dużą popularnością cieszą się filtry powietrza Denckermann, ponadto producent oferuje również filtry paliwa, oleju i kabinowe.

Od początku powstania firmy najważniejszym obszarem jej działania jest produkcja filtrów, jednak oferta jest o wiele bogatsza. Obecnie znajduje się w niej ponad 10 tys. referencji produkowanych w ramach 9 linii produkcyjnych. Ważny obszar działalności firmy Denckermann stanowi produkcja elementów układu zawieszenia. W fabrykach należących do przedsiębiorstwa powstają m.in. wahacze Denckermann. Ponadto, marką Denckermann desygnowane są wysokiej jakości amortyzatory. W ofercie znajdują się również części układu kierowniczego oraz hamulcowego. Producent dystrybuuje klocki, tarcze i szczęki hamulcowe.

Denckermann to bardzo młoda firma, która pojawiła się na rynku dopiero w 2006 roku. Przez ten czas zdołała jednak zdobyć zaufanie klientów w Polsce oraz w innych krajach europejskich. Zaledwie w ciągu kilku lat liczba referencji w ofercie producenta uległa podwojeniu, a w warszawskich zakładach zwiększono zatrudnienie. W stolicy Polski powstają części samochodowe Denckermann, znajduje się tutaj również oddział obsługi dystrybucyjnej i finansowej firmy. Autoczęści Denckermann cechuje niska cena, pod którą jednak kryje się towar wysokiej jakości. Stosunek jakości do ceny jest w tym przypadku więcej niż zadowalający.

Cechy Części

Amortyzator olejowy
Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.
Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.
Rozpórka zawieszenia
Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze