Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator GSP 32114250 (Oś tylna)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
32114250
Amortyzator GSP 32114250 (Oś tylna)
  • Amortyzator GSP 32114250 (Oś tylna) - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Kup taniej w aplikacji
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
  • Producent:
    GSP
  • EAN:
    692853615521
  • Lokalizacja w aucie:
    Oś tylna
  • Rodzaj amortyzatorów:
    Gazowy

    Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

    Dowiedz się więcej

  • Rodzaj amortyzatorów:
    Olejowy

    Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.

    Dowiedz się więcej

  • Typ amortyzatora:
    Rozpórka zawieszenia

    Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

    Dowiedz się więcej

  • System tłumienia drgań zawieszenia:
    Dwururka

    System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

    Dowiedz się więcej

  • Sposób mocowania amortyzatora:
    Górny trzon
  • Sposób mocowania amortyzatora:
    Dolne oko
  • Stan:
    Fabrycznie nowy

    Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Amortyzator 32114250 firmy GSP

Parametry:
  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna
  • Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
  • Rodzaj amortyzatorów: Olejowy
  • Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
  • System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
  • Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
  • Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 32114250 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BILSTEIN 15-062215
BILSTEIN 19-019956
CHEVR 436001
CHEVR 436004
CHEVR 436006
CHEVR 436008
CHEVR 436009
CHEVR 436010
CHEVR 436030
CHEVR 436035
CHEVR 436049
CHEVR 436054
CHEVR 436064
CHEVR 436071
CHEVR 436072
CHEVR 436112
CHEVR 436113
CHEVR 436135
CHEVR 436202
CHEVR 436217
CHEVR 436218
CHEVR 436219
CHEVR 436224
CHEVR 436233
CHEVR 436235
CHEVR 436488
CHEVR 436506
CHEVR 436512
CHEVR 436526
CHEVR 436529
CHEVR 436571
CHEVR 436575
CHEVR 7455025
CHEVR 90272953
CHEVR 90373164
CHEVR 96226990
CHEVR 96246626
CHEVR D96208558
DAEWOO 72118762
KYB 243014
KYB 343047
KYB 343150
KYB 443134
KYB 443230
KYB 553075
MONROE G52019
MONROE R1598
MONROE R3425
MONROE R3426
OPEL 22081177
OPEL 22081231
OPEL 426218
OPEL 436205
OPEL 436489
OPEL 436592
OPEL 436593
OPEL 436594
OPEL 436599
OPEL 72118763
OPEL 72118772
OPEL 72118777
OPEL 7455025
OPEL 9004365
OPEL 90268695
OPEL 90295311
OPEL 90295385
OPEL 90297719
OPEL 90304471
OPEL 90335187
OPEL 90335772
OPEL 90335773
OPEL 90335774
OPEL 90348397
OPEL 90348398
OPEL 90348399
OPEL 90348401
OPEL 90348402
OPEL 90349893
OPEL 90349894
OPEL 90349896
OPEL 90350737
OPEL 90350738
OPEL 90350739
OPEL 90372072
OPEL 90372079
OPEL 90374181
OPEL 90399489
OPEL 90442879
OPEL 90442885
OPEL 90496645
OPEL 90511768
OPEL 90511769
ROVER GDA1034
SACHS 105 724
SACHS 105 789
SACHS 105 790
SACHS 105 791
SACHS 105 792
SACHS 105 818
SACHS 106 128
SACHS 170 545
SACHS 170 612
SACHS 170 785
SACHS 311 365
SACHS 317 428
SACHS 317 444

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator 32114250 pasuje do Twojego auta

 

DAEWOO

  • brak modeli

OPEL

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
155,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1098,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
5.0 (4 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Czy warto kupić używane opony? Na jakie ryzyko się narażamy?

Czy warto kupować używane opony? Na jakie ryzyko mogą narazić się kierowcy wybierający oponiarskie "używki"?

Każdy lubi oszczędzać. Zakup nowego kompletu opon samochodowych to spory wydatek, stąd nie może dziwić fakt, że wielu kierowców kuszą oferty opon używanych. Opony takie w teorii są tańsze, równie dobre, a czasem i lepsze niż te nowe, a do tego stanowią rozwiązanie bardziej ekologiczne. Prawda? Zobaczcie sami, co na ten temat mówią nasi eksperci iParts.pl.

czytaj więcej >
Jaki stojak na opony wybrać? Przegląd bezpiecznych rozwiązań

Jaki stojak na opony warto wybrać? Zobaczcie nasz przegląd bezpiecznych rozwiązań do domu lub garażu

Jak przechowujecie swoje opony? Układacie na regałach w garażu? Wynosicie na strych, czy też raczej trzymacie gdzieś w kącie w mieszkaniu? Żadna z tych opcji nie jest najlepsza. Może więc w końcu, przy następnej wymianie, warto pokusić się o odrobinę profesjonalizmu i wybrać jakiś fajny stojak na opony? Do wyboru macie kilka głównych typów i mnóstwo ich wariacji, które pozwolą Wam zadbać o opony oraz o dostępną przestrzeń za naprawdę przystępną cenę.

czytaj więcej >
Zmiany w przeglądach technicznych 2025. Zobaczcie, na co już dziś warto się przygotować!

Zmiany w przeglądach technicznych 2025. Zobaczcie, na co już dziś warto się przygotować!

Zmiany w zasadach przeprowadzania badań technicznych są zwyczajnie nieuniknione. Nie bez powodu mówiło się o nich głośno co najmniej od roku. Pracująca nad nimi sejmowa komisja co jakiś czas przedstawia nowe propozycje, które jednak w większości są jedynie mniej lub bardziej modyfikowaną wersją tych samych tematów. Co to za tematy? Jakich zmian w przeglądach technicznych możemy się spodziewać już w 2025 roku?

czytaj więcej >
Zamienniki opon. Jak właściwie dobrać i o czym warto pamiętać?

Czym są zamienniki opon samochodowych? Jak je właściwie dobierać i o czym przy tej okazji warto pamiętać?

Bogactwo wyboru opon samochodowych to raj dla tych, którzy lubią sami decydować o każdym ich aspekcie. Mając dostęp do tak rozbudowanych ofert, jak ta u nas – na iParts.pl, możecie postawić na opcję najprostszą i zdecydować się na opony zalecane wprost przez producenta auta, ale możecie też postawić na ich zamienniki. Jeśli wybierzecie tę druga opcję, otwierają się przed Wami drzwi do prawdziwej zakupowej przygody.

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

GSP

GSP to producent części samochodowych z bogatą ofertą. Podstawowe produkty w asortymencie to elementy podwozia. Na całym świecie są dziś znane przeguby GSP, półosie, a także łożyska kół. Firma produkuje także półosie i wały napędowe. Wymienione części samochodowe GSP to elementy przeznaczone do samochodów marek europejskich, azjatyckich, jak i amerykańskich. Producent pokrywa niemal 100% rynku w tym obszarze.

Przedsiębiorstwo stawia sobie za cel stały rozwój, którego nieodłącznym elementem jest poszerzanie oferty. Dlatego też w katalogu referencji GSP wciąż pojawiają się nowe pozycje. Wśród nich na pierwszy plan wysuwają się części montażowe oraz uszczelniające. Autoczęści GSP to także elementy układu kierowniczego. Oferta w tym obszarze z roku na rok rośnie, zaspokajając coraz większy odsetek rynku na wszystkich kontynentach.

Marka GSP jest obecna na rynku motoryzacyjnym od przeszło 30 lat. Przez ten czas firma zdołała zdobyć zaufanie klientów na rynku części wtórnych, ale przede wszystkim nawiązała współpracę z wieloma producentami samochodów. Dzisiaj części samochodowe GSP masowo trafiają do fabryk samochodów, gdzie są wykorzystywane przy pierwszym montażu. Firma posiada główną siedzibę w Chinach, jednak jej oddziały, a także produkty, są obecne na całym świecie. Hale produkcyjne GSP są zlokalizowane w Azji oraz Ameryce Północnej. Natomiast w Niemczech znajduje się centrum dystrybucyjne. Przeguby czy wały napędowe GSP są sprzedawane w około 120 krajach.

Cechy Części

Amortyzator gazowy
Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
Amortyzator olejowy
Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.
Rozpórka zawieszenia
Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.
Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze