Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator KONI 8641-1048SPORT (Oś przednia)

4.6 (5 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
8641-1048SPORT
Amortyzator KONI 8641-1048SPORT (Oś przednia)
  • Amortyzator KONI 8641-1048SPORT (Oś przednia) - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

790,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
KONI
Lokalizacja w aucie:
z przodu
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów:
Gazowy

Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Dowiedz się więcej

Typ amortyzatora:
Wkładanie rozpórki zawieszenia

Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dowiedz się więcej

System tłumienia drgań zawieszenia:
Dwururka

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Dowiedz się więcej

Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:
Dolny docisk
Kolor:
Żółty
Ilość:
1
Nastawny:
Nastawny
Maks. długożć [mm]:
562
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 8641-1048SPORT po numerze OEM

Producent Numery OEM
BILSTEIN 21-030338
BILSTEIN 22-239594
BILSTEIN 34-001370
BILSTEIN 34-184530
BILSTEIN 35-000594
BILSTEIN 35-239611
BILSTEIN 35-603207
BOGE 27-229-0
BOGE 27-229-1
BOGE 27-229-F
MONROE E3002
MONROE MR826
O_K 653022
SACHS 100 229
SACHS 100 474
SACHS 100 758
VW 171412031
VW 171412031A
VW 171412031B
VW 171412031C
VW 171412031D
VW 171412031F
VW 171412031G
VW 171412031H
VW 171412031J
VW 171412032
VW 171412032A
VW 171412032B
VW 171412032C
VW 171412032D
VW 171412032F
VW 171412032G
VW 175412031
VW 175412031E
VW 175412032E

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator 8641-1048SPORT pasuje do Twojego auta

 

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1623,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1483,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1138,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika w 2024? Czy można na niej jakoś zaoszczędzić?

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika?

Świece żarowe i świece zapłonowe to jedne z tych części samochodowych, o których istnieniu mało kto pamięta do momentu, aż przestaną działać prawidłowo. A wówczas? Wówczas pośpiesznie zamawiamy wizytę w warsztacie, żeby je jak najprędzej wymienić. Ile za taką wymianę u mechanika zapłacimy w 2024 roku?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana wahacza i tulei wahacza u mechanika w 2024? Jak zmieniły się ceny w ciągu ostatnich 12 miesięcy?

Ile kosztuje wymiana wahacza i tulei wahacza u mechanika?

Choć tuleje wahacza to dość niepozorne elementy zawieszenia, ich ewentualne uszkodzenie grozi prawdziwą katastrofą. Dlatego gdy idzie o wymianę wahacza lub tulei wahacza, nie ma miejsca na zwłokę i na szukanie oszczędności za wszelką cenę. Ile zapłacimy za wymianę wahacza i tulei wahacza w profesjonalnym warsztacie samochodowym w 2024 roku?

czytaj więcej >
Jakie akcesoria pomogą Wam utrzymać porządek w bagażniku? W co warto się zaopatrzyć przed dłuższą podróżą

Jakie akcesoria pomogą Wam utrzymać porządek w bagażniku? W co warto się zaopatrzyć przed dłuższą podróżą

Bagażnik samochodu to przestrzeń często zaniedbywana i szybko zamieniająca się w składowisko różnych przedmiotów. Tymczasem utrzymanie porządku w bagażniku nie tylko ułatwia znalezienie potrzebnych rzeczy, ale także zwiększa bezpieczeństwo jazdy. Jakie akcesoria mogą Wam w tym pomóc? Poznajcie naszą propozycję produktów, które zapewnią porządek i funkcjonalność w każdym bagażniku.

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2024 roku? Na jakie zamienniki warto się zdecydować?

Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika?

Wymiana klocków hamulcowych to dość prozaiczna czynność serwisowa, która jednak wpływa bezpośrednio na nasze bezpieczeństwo. Ze względu na ten wpływ, często jej wykonanie powierzamy profesjonalistom. Ile za podobną usługę przyjdzie nam zapłacić w 2024 roku? Jakie są aktualne ceny wymiany klocków hamulcowych u mechanika?

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

KONI

KONI to holenderski producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Firma specjalizuje się w produkcji amortyzatorów samochodowych. Obecnie w asortymencie producenta znajduje się ponad 2500 referencji amortyzatorów. Wśród części samochodowych KONI odnajdziemy amortyzatory dostosowane do niemal wszystkich aut poruszających się po drogach europejskich, azjatyckich i amerykańskich.

Amortyzatory KONI to sprawdzona jakość, doceniana przez kierowców, mechaników i zespoły wyścigowe od dziesiątek lat. Obecnie amortyzatory KONI powstają na kilku liniach produkcyjnych. Poza standardowymi częściami do samochodów osobowych, przedsiębiorstwo produkuje bowiem również amortyzatory o specjalnym przeznaczeniu. Wśród nich znajdują się między innymi amortyzatory KONI Sport przystosowane do bardziej agresywnej i szybszej jazdy. Ponadto, dostępne są także części amortyzujące przystosowane do jazdy w szczególnie trudnych warunkach, jak również elementy przeznaczone do montażu w cięższych samochodach.

KONI to marka, która powstała w połowie XIX wieku – w 1857 roku. Okazuje się, że początkowo jej nazwa była bardzo adekwatna, wobec tego, czym zajmowała się firma. Główny obszar działania przedsiębiorstwa stanowiła bowiem produkcja uprzęży dla koni. Pierwsze amortyzatory KONI powstały dopiero w latach 30. XX wieku. Szybko zdobył one uznanie, co umożliwiło dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa. Dzisiaj produkty firmy są obecne w ponad 120 krajach na całym świecie. Firma produkuje amortyzatory na rynek wtórny oraz do pierwszego montażu. Producent ma na koncie współpracę z zespołami Formuły 1 i z zespołami rajdowymi. Główna siedziba przedsiębiorstwa wciąż mieści się w Holandii, jednak jej oddziały są obecne w kilkudziesięciu krajach na różnych kontynentach.

Cechy Części

Amortyzator gazowy
Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
Rozpórka zawieszenia
Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.
Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze