- Lokalizacja w aucie: Oś tylna
- Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
- System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
- Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
- Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
- Sposób mocowania amortyzatora: Górne oko
Dodaj opinię
(28.07.2021)
Opinia wystawiona dla Amortyzator MEYLE 026 625 0008 (Oś przednia)
(28.11.2018)
Opinia wystawiona dla Amortyzator MEYLE 126 623 0011 (Oś przednia)
(04.10.2017)
Opinia wystawiona dla Amortyzator MEYLE 326 725 0008 (Oś tylna)
Producent | Numery OEM |
---|
AL-KO | 100983 |
AL-KO | 1098G |
BILSTEIN | 19-068138 |
BILSTEIN | BNE-1931 |
BILSTEIN | BNE-6813 |
BILSTEIN | BNE-6815 |
BOGE | 27-C47-0 |
BOGE | 30-D88-A |
BOGE | 32-A29-F |
BOGE | 32-A38-0 |
CITRO | 5206.97 |
CITRO | 5206.L7 |
CITRO | 5206.L8 |
CITRO | 5206.L9 |
CITRO | 96 083 765 |
KYB | 341166 |
KYB | 343229 |
KYB | 344112 |
KYB | 354001 |
KYB | 441093 |
KYB | 443220 |
KYB | 553138 |
MANDO CORP | PN6212106 |
MONROE | 42058 |
MONROE | E5001 |
MONROE | R2647 |
NK | 63991098 |
OPTIMAL | A-1098G |
OPTIMAL | A-1099G |
PEUGE | 5206.45 |
PEUGE | 5206.90 |
PEUGE | 5206.97 |
PEUGE | 5206.K9 |
PEUGE | 5206.L8 |
QUINTON HA | 177014 |
SACHS | 110 713 |
SACHS | 170 159 |
SACHS | 170 403 |
SACHS | 200 904 |
SACHS | 311 370 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.
Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.
Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).
Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.
Meyle to niezależny producent części samochodowych do niemal wszystkich układów. Trudno wskazać flagowe produkty marki, za sprawą bogactwa oferty i równomiernej staranności podczas produkcji każdego podzespołu. Niewątpliwie wśród fachowców wysoko cenione są układy hamulcowe Meyle, a także elementy układu kierowniczego i zawieszenia.
W ofercie firmy Meyle klient znajdzie również szeroki wybór filtrów samochodowych, a także elementów gumowych, czujników elektrycznych, tłumików czy też systemów chłodzenia. Przedsiębiorstwo dysponuje ponad 24 tysiącami referencji, co dowodzi, że oferta rzeczywiście jest niezwykle bogata. Meyle to firma produkcyjna która zajmuje się również produkcją części samochodowych, co czyni ją kompleksowym przedsiębiorstwem motoryzacyjnym. Projektowanie oraz produkcja w rękach jednej firmy przekłada się na jakość produktów, która zdaniem firmy, jak i klientów, zasługuje na docenienie.
Meyle to marka, która różnicuje ofertę poprzez kryterium jakości produktów, nie ukrywając tego przed klientami. Dlatego też w asortymencie firmy Meyle pojawiają się tanie części zamienne, jak i produkty z wyższych kategorii cenowych. Tańsze produkty wykonywane są na wzór podzespołów oryginalnych, natomiast drogie części to ich udoskonalone wersje. Meyle dysponuje własnymi laboratoriami badawczymi, w których inżynierowie nieustannie analizują części montowane przez producentów samochodowych, aby następnie znaleźć sposób na ich ulepszenie. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że Meyle również jest dostawcą części samochodowych do pierwszego montażu.