Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator SACHS 317 454 (Z prawej)

4.8 (123 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
317 454
Amortyzator SACHS 317 454 (Z prawej)
  • Amortyzator SACHS 317 454 (Z prawej) - fot.1
  • Amortyzator SACHS 317 454 (Z prawej) - fot.2
Dostępność towaru:   dostępny
Wysyłka od ręki!

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem.

Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 25 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 884,00 zł
491,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
SACHS
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie:
z przodu
EAN:
4013872951680
Typ amortyzatora:
Rozpórka zawieszenia

Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dowiedz się więcej

System tłumienia drgań zawieszenia:
Dwururka

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Dowiedz się więcej

Rodzaj amortyzatorów:
Gazowy

Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Dowiedz się więcej

Parametr:
ST36/22X153A
Lokalizacja w aucie:
Z prawej
Parzyste numery artykułów:
317 453
Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Amortyzator 317 454 firmy SACHS

Parametry:
  • Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
  • System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
  • Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
  • Parametr: ST36/22X153A
  • Lokalizacja w aucie: Z prawej
  • Parzyste numery artykułów: 317 453
  • Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
4.8 (123 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Amortyzator SACHS 317 454 (Z prawej)

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach SACHS w kategorii Amortyzator

Grzegorz

(04.06.2023)

5.0
Po awaryjnej sytuacji jaką było pęknięcie amortyzatora postawiłem na markę, z którą już zetknąłem się wcześniej - Sachs. Amortyzatory w moim Volvo mogłem wymienić samemu. Fajne uczucie pomajstrować coś i naprawić - POLECAM. Amortyzatory spisują się bardzo dobrze - auto na drodze zachowuje się bardzo dobrze. Polecam tym, którzy potrzebują sprawdzonego rozwiązania bez udziwnień - "po prostu ma być bardzo dobrze"...

Opinia wystawiona dla Amortyzator SACHS 317 339

Mikołaj

(11.08.2020)

5.0

W nowo kupionym bardzo okazyjnie aucie szybko okazało się, że amortyzaotry do wymiany. Postawiłem na znaną mi markę Sachs - nie powiem żebym mógł się do czegoś przyczepić. Wiadomo, że za jakiś czas znowu pójdą na przegląd, ale jak na razie jakość jazdy super.

Opinia wystawiona dla Amortyzator SACHS 311 751

Znawca

(13.02.2020)

5.0

Amortyzator SACHS to najlepszy amor do BMW 3, z tego co kojarzę był wsadzany nawet jako oryginał. Więc w tym modelu jak ktoś wymienia to tylko te amory.

Opinia wystawiona dla Amortyzator SACHS 556 884

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 317 454 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BILSTEIN 22-244161
BOGE 36-K19-A
KYB 3348064
MERCE 156 323 18 00
MERCE A 156 323 18 00
SACHS 82 4904 007 482
SACHS 82 4904 012 997

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator 317 454 pasuje do Twojego auta

 

MERCEDES-BENZ

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
155,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1527,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1126,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Bieżnik opony samochodowej. Poznaj ich rodzaje i budowę

Bieżnik opony samochodowej. Jakie są jego rodzaje i budowa?

To aż zaskakujące, jak niewielu kierowców zwraca uwagę na bieżnik swojej opony. Jeśli już gdzieś pojawia się temat bieżnika, to w 90% przypadków dotyczy on mierzenia głębokości (wysokości) bieżnika, nie zaś jego rzeźby. Dlaczego tak się dzieje? Dlaczego tak dziać się z całą pewnością nie powinno? Jakie znaczenie ma rysunek i typ bieżnika opony samochodowej i co każdy kierowca koniecznie powinien o tym wiedzieć?

czytaj więcej >
Kontrolka ciśnienia opon świeci? Sprawdź co zrobić. Czy można ją wyłączyć?

Co należy zrobić, gdy zapali się kontrolka ciśnienia opon w samochodzie? Czy można ją samodzielnie wyłączyć?

Zmieniliście opony z letnich na zimowe i na wyświetlaczu pojawiła się kontrolka ciśnienia w oponach? Spokojnie, coś podobnego to standard. Kontrolka ciśnienia w oponach zapala się niemal zawsze po takiej wymianie i całkiem często przy kilku innych okazjach? Co bywa przyczyną jej pojawienia się? Co zrobić, gdy już się pojawi i przede wszystkim czy można ją samodzielnie wyłączyć?

czytaj więcej >
 Wyważanie kół w samochodzie. Na czym polega, ile kosztuje i jak często powinniśmy to robić?

Wyważanie kół w samochodzie. Na czym polega, ile kosztuje i jak często powinniśmy to robić?

Im mocniejszymi autami jeździmy, im większe osiągamy nimi prędkości, tym większą wagę musimy przykładać do wyważenia kół w samochodzie. Koło niewyważone potrafi bowiem generować podczas obrotu tak wielką siłę, że przynajmniej dla elementów zawieszenia może się to skończyć katastrofą. Czym jest to wyważanie kół i na czym polega? Ile za taką przyjemność zapłacimy i jak możecie rozpoznać, że nadszedł czas na przeprowadzenie tej dość prostej jednak czynności?

czytaj więcej >
Zmiany w przepisach dla kierowców w 2025 roku. Driftowanie, nielegane wyścigi, prędkość

Kolejne zmiany w przepisach dla kierowców w 2025 roku. Czekają nas surowsze kary za niektóre wykroczenia i nowe zasady ich nakładania

Lista zmian, jakie czekają kierowców w 2025 roku, nie dość, że już teraz jest imponująca, ale ciągle rośnie. Co chwilę dowiadujemy się o czymś, nad czym pracują rząd, poszczególne ministerstwa lub komisje. O czym dowiedzieliśmy się ostatnio? Jakie przepisy mogą wejść w życie już w pierwszym kwartale 2025 roku?

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

SACHS

Sachs jest wiodącą międzynarodową firmą motoryzacyjną, wchodzącą w skład światowych liderów w produkcji części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Jakość części jest podyktowana nieustannym dążeniem firmy do przekraczania oczekiwań współczesnego rynku motoryzacyjnego.

Technologie tej marki na przestrzeni lat przeszły liczne testy, kontrole jakościowe i nieustannie ulegają regularnemu rozwojowi. Obecnie centra badawcze, zakłady produkcyjne i magazyny przedsiębiorstwa znajdują się w ponad 20 krajach na różnych kontynentach, co pozwala na produkcję i dystrybucję części zamiennych na skalę globalną.

Firma Sachs jest jednym z wiodących dostawców części samochodowych dla największych europejskich i japońskich producentów samochodów. Takie popularne marki samochodów jak AUDI, BMW, Mercedes, VW, Skoda, Seat, Mazda, Hyundai, Toyota, Kia, Honda i Nissan wyposaża się w części Sachs na pierwszym montażu fabrycznym. Poza tym koncern oferuje części zamienne dedykowane na rynek wtórny.

Podczas produkcji części zamiennych, firma Sachs kładzie ogromny nacisk na bezpieczeństwo, co potwierdza międzynarodowy certyfikat jakości ISO 9001/02. Dlatego części samochodowe tej marki posiadają najlepsze parametry techniczne. Katalog Sachs zawiera ponad 100 tysięcy części zamiennych.

„Sachs” zazwyczaj odnosi się do ZF Sachs, która jest częścią większej Grupy ZF, będącej globalną firmą technologiczną specjalizującą się w technologii układów napędowych i podwozi, a także technologii bezpieczeństwa aktywnego i pasywnego. ZF Sachs jest znana z produkcji różnych komponentów i systemów, w tym:

Komponenty samochodowe: ZF Sachs produkuje szeroką gamę części samochodowych, takich jak amortyzatory, sprężyny zawieszenia, sprzęgła, koła dwumasowe, układy zawieszenia i inne elementy układu napędowego. Są one znane ze swojej jakości i są często wykorzystywane przez różnych producentów pojazdów jako oryginalne wyposażenie.

Komponenty motocyklowe: ZF Sachs produkuje również komponenty do motocykli, w tym układy zawieszenia i sprzęgła.

Komponenty przemysłowe: ZF Sachs dostarcza rozwiązania przemysłowe, w tym produkty takie jak sprzęgła przemysłowe i amortyzatory do różnych zastosowań nie tylko motoryzacyjnych.

Części Aftermarket (na rynek części zamiennych): Oprócz dostarczania oryginalnego wyposażenia producentom (OEM) pojazdów, ZF Sachs produkuje również części aftermarket do naprawy i wymiany. Części te są często używane przez mechaników i osoby prywatne do konserwacji i naprawy pojazdów.

Jakość i reputacja: Sachs jest powszechnie uważany za markę wysokiej jakości w branży motoryzacyjnej i komponentów przemysłowych. Ich produkty są znane ze swojej wydajności, trwałości i niezawodności.

Innowacje technologiczne: ZF Sachs, będąc częścią Grupy ZF, czerpie korzyści z koncentracji grupy na innowacjach technologicznych. Często przekłada się to na zaawansowane i najnowocześniejsze rozwiązania w swoich produktach.

Cechy Części

Rozpórka zawieszenia
Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.
Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.
Amortyzator gazowy
Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze