- Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]: 50,5
- Maksymalna wielkosć poslizgu bębna [mm]: 201,5
- Ilość otworów: 4
- Ciężar netto [kg]: 3,7
- Średnica wewnętrzna bębna hamulcowego [mm]: 200
- Wys. całk. bębna ham. [mm]: 59
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 2706S |
APEC | DRM9929 |
ATE | 24022000321 |
ATE | 480130 |
AUDI | 1S0609617 |
AUDI | 6X0609617A |
BENDIX | 329751B |
BORG BECK | BBR7043 |
BORG BECK | BBR7256 |
BOSCH | 0986477106 |
BRAKE ENG | DR962382 |
BREMBO | 14938410 |
DELPHI | BF410 |
DELPHI | BF521C |
DELPHI | BF522C |
DELPHI | BF549 |
EUROBRAKE | 5825254725 |
FEBI | 24032 |
FERODO | FDR329792 |
FREMAX | BD9615 |
FTE | BT549 |
JPG | 1163501609 |
JURATEK | JDR096 |
JURID | 329751J |
JURID | 329792J |
LPR | 7D0441 |
LPR | 7D0716 |
METZGER | BT733 |
MEYLE | 1155231049 |
MGA | T7525 |
MIN | MBD302 |
NATIONAL | NDR323 |
NK | 254725 |
OBTEC | 825428007 |
OMC | 100641 |
OPTIMAL | BT1410 |
PAGID | 62933 |
QUINTON HA | BDR549 |
REMSA | 714300 |
SBS | 1825254725 |
SBS | TF254725 |
SEAT | 1S0609617 |
SEAT | 6X0609617A |
SKODA | 1S0609617 |
SKODA | 6X0609617A |
STARLINE | PB6369 |
TEXTAR | 94022800 |
TEXTAR | 98100022801 |
TOPRAN | 110427 |
TRISCAN | 812029221 |
TRISCAN | 812029228 |
TRW | DB4260 |
TRW | DB4425 |
VALEO | 237096 |
VW | 1S0609617 |
VW | 6X0609617A |
WINHERE BR | YH6369 |
ZIMMERMANN | 600196400 |
ZIMMERMANN | 600196420 |
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Hamulec bębnowy to coraz rzadziej stosowany rodzaj układu hamulcowego, który spotyka się przede wszystkim w przypadku niewielkich samochodów miejskich, nieco starszej już daty. Jedną z najważniejszych części hamulcowego układu bębnowego jest bęben hamulcowy.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. We wnętrzu bębna montuje się szczęki hamulcowe oraz poruszający nimi rozpieracz. Całość osadza się na osi tarczy nośnej. Hamowanie takiego układu powstaje na skutek dociskania szczęk hamulcowych do wewnętrznej powierzchni bębna hamulcowego.
Największym mankamentem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz ograniczone odprowadzanie nadmiaru ciepła, które wydziela się podczas intensywnego hamowania samochodem. Czynniki te spowodowały, że producenci zaczęli rezygnować ze stosowania bębnów hamulcowych na przedniej osi samochodu.
Bębny hamulcowe stosuje się już jedynie na tylnej osi samochodu. Ich wymiana nie należy do łatwych i powinna zawsze być przeprowadzana przez profesjonalny warsztat samochodowy. Wymieniając bębny hamulcowe należy także wymienić szczęki hamulcowe, a w wielu modelach samochodów również łożysko koła.
Trwałość bębnów hamulcowych zależy przede wszystkim od stylu jazdy samochodem. Niekiedy komplet bębnów wystarcza nawet na przejechanie około 120 – 150 tysięcy kilometrów. Zdarza się jednak także, że na skutek agresywnej jazdy samochodem, interwały te mogą ulec zmianie i bębny hamulcowe trzeba będzie wymienić nieco wcześniej.
Malo to włoska firma, znana również pod nazwą Akron-Malo. Przedsiębiorstwo powstało w 1947 roku, jako działalność jednoosobowa. Niewielka firma, działająca w zasadzie tylko na terenie Mediolanu, szybko się rozrosła, z czasem stając się jednym z największych dystrybutorów w branży.
Malo to dystrybutor części samochodowych. Początkowo ofertę stanowiły jedynie elementy gumowe i gumowo-metalowe. Do dzisiaj są to największe kategorie produktowe, w których znaleźć można między innymi elementy konstrukcyjne pojazdów, jak również wszelkie osłony i części amortyzujące. Nie brakuje też uszczelek i wszelkich innych części niezbędnych w nowoczesnych pojazdach osobowych i ciężarowych, w tym pasków napędowych. Dostępne są również inne części samochodowe Malo, a mianowicie elementy układu hamulcowego i napędowego, sprężyny gazowe czy przekładnie silnikowe i kołowe.
Malo to przedsiębiorstwo z dużym doświadczeniem. Od dziesiątek lat firma jest jednym z lokalnych liderów rynku. Przedsiębiorstwo stale poszerza i udoskonala swoją ofertę. Przekłada się to na rosnącą popularność marki również poza Włochami. Części samochodowe Malo są coraz wyżej cenione przez kierowców europejskich z różnych części kontynentu.