- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez pierścienia ABS
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez łożyska
- Średnica bębna hamulcowego: 314
- Ilość otworów: 6
- Dla żrednicy wałka od [mm]: 69
Dodaj opinię
(21.01.2015)
Opinia wystawiona dla Bęben hamulcowy DELPHI BF200
(20.01.2015)
Opinia wystawiona dla Bęben hamulcowy DELPHI BF111
(08.01.2015)
Opinia wystawiona dla Bęben hamulcowy DELPHI BF463
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 2627-S |
APEC | DRM9972 |
ATE_CN | 24.0227-0004.1 |
BLUEPRINT | ADT34716 |
BORG BECK | BBR7234 |
BREMBO | 14.A679.10 |
BREMBO | 14.C011.10 |
FIRST LINE | BBR7234 |
H.HESS/ATE | 24.0227-0004.1 |
KAVO PARTS | BD-9632 |
MIN | MBD321 |
NK | 254520 |
PAGID | 61345 |
REMSA | 7161.00 |
SBS | 1825254520 |
TEXTAR | 94034200 |
TOYOT | 42431-26100 |
TOYOT | 4243126180 |
TOYOT | 4243126181 |
TRW | DB4386 |
BMW
|
MERCEDES-BENZ
|
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Hamulec bębnowy to coraz rzadziej stosowany rodzaj układu hamulcowego, który spotyka się przede wszystkim w przypadku niewielkich samochodów miejskich, nieco starszej już daty. Jedną z najważniejszych części hamulcowego układu bębnowego jest bęben hamulcowy.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. We wnętrzu bębna montuje się szczęki hamulcowe oraz poruszający nimi rozpieracz. Całość osadza się na osi tarczy nośnej. Hamowanie takiego układu powstaje na skutek dociskania szczęk hamulcowych do wewnętrznej powierzchni bębna hamulcowego.
Największym mankamentem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz ograniczone odprowadzanie nadmiaru ciepła, które wydziela się podczas intensywnego hamowania samochodem. Czynniki te spowodowały, że producenci zaczęli rezygnować ze stosowania bębnów hamulcowych na przedniej osi samochodu.
Bębny hamulcowe stosuje się już jedynie na tylnej osi samochodu. Ich wymiana nie należy do łatwych i powinna zawsze być przeprowadzana przez profesjonalny warsztat samochodowy. Wymieniając bębny hamulcowe należy także wymienić szczęki hamulcowe, a w wielu modelach samochodów również łożysko koła.
Trwałość bębnów hamulcowych zależy przede wszystkim od stylu jazdy samochodem. Niekiedy komplet bębnów wystarcza nawet na przejechanie około 120 – 150 tysięcy kilometrów. Zdarza się jednak także, że na skutek agresywnej jazdy samochodem, interwały te mogą ulec zmianie i bębny hamulcowe trzeba będzie wymienić nieco wcześniej.
DELPHI to jeden z liderów w produkcji części samochodowych. Firma słynie z produkcji komponentów sprzęgła do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Wysoka jakość części samochodowych DELPHI jest podyktowana przede wszystkim nieustannym dążeniem firmy do rozwoju i doskonałości.
Dynamiczny rozwój firmy rozpoczął się po jej oddzieleniu od koncernu General Motors. Od tego czasu poszerzono linie produkcyjne DELPHI oraz otworzono nowe centra badawcze. Aktualnie zakłady i magazyny korporacji znajdują się w 44 krajach na różnych kontynentach, co sprawiło, że części DELPHI stały się rozpoznawalne niemal na całym świecie.
Firma jest jednym z wiodących dostawców części oryginalnych. DELPHI produkuje komponenty dla największych europejskich i japońskich producentów samochodów. Takie popularne marki jak Mazda, Hyundai, Toyota, Kia, Honda i Nissan wyposażą się w części samochodowe DELPHI na pierwszym montażu fabrycznym. Ponadto DELPHI zaopatrza rynek części zamiennych.
Podczas produkcji firma kładzie duży nacisk na bezpieczeństwo, co najlepiej potwierdza międzynarodowy certyfikat jakości ISO 9001/02. Dlatego części samochodowe tej marki posiadają najlepsze parametry techniczne i duży stopień niezawodności. Właściwości, parametry i odporność na zużycie części zamiennych DELPHI nie ustępują oryginalnym komponentom, wykorzystywanym podczas pierwszego montażu fabrycznego.
Katalog DELPHI obejmuje ponad 140 tysięcy części zamiennych. Pośród oferowanych części znajdziecie m.in. elementy systemów bezpieczeństwa, części układu hamulcowego, akumulatory, sprzęgła, urządzenia elektroniczne oraz wiele innych.