- Średnica wewnętrzna bębna hamulcowego [mm]: 180
- Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]: 44
- Ilość otworów: 4
- Średnica otworu [mm]: 108
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 2376-S |
ASHIKA | 56-00-0301 |
ASHUKI | 1020-1003 |
ATE | 24.0218-0009.2 |
ATE | 24.0218-0019.2 |
ATE | 24.0218-0724.2 |
ATE | 480004 |
ATE | 480072 |
ATE | 480206 |
BENDIX | 329184B |
BORG BECK | BBR7055 |
BOSCH | 0 986 477 044 |
BRAKE ENG | 961970 |
BREMBO | 14.5722.10 |
BREMBO | 14.5722.50 |
CIFAM | 700-276 |
CIFAM | 700-292 |
DELPHI | BF229 |
FEBI | 05670 |
FERODO | FDR329184 |
FORD | 1008098 |
FORD | 1045392 |
FORD | 6176743 |
FORD | 6492327 |
FORD | 6560026 |
FORD | 6920710 |
FORD | 7296356 |
FORD | 89FB1113AD |
FORD | 89FB1113AE |
FORD | 97FB1113BA |
HELLA | 8DT 355 300-161 |
HELLAPAGID | 8DT 355 300-161 |
JURID | 329184J |
JURID | 329199J |
KAWE | 7D0054 |
LPR | 7D0054C |
LPR | 7D0551 |
MAZDA | 1E00-26-251 |
MAZDA | 1E00-26-251A |
METELLI | 18-0276 |
METELLI | 18-0292 |
METZGER | BT 1023 |
NIPPARTS | J3403001 |
NK | 252526 |
NK | 252539 |
OMC | 100912 |
OMC | 100937 |
PAGID | 61007 |
PEX | 15.0149 |
PEX | 15.0159 |
QUINTON HA | BDR134 |
SBS | 1825252526 |
SBS | 1825252539 |
SEBRO | 303323 |
SEBRO | 3323 |
SEBRO | 3332 |
TEXTAR | 94012900 |
TRISCAN | 8120 16202 |
TRW | DB4028 |
TRW | DB4028B |
TRW | DB4293 |
TRW | DB4293B |
ZIMMERMANN | 250.1757.00 |
FORD
|
MAZDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Hamulec bębnowy to coraz rzadziej stosowany rodzaj układu hamulcowego, który spotyka się przede wszystkim w przypadku niewielkich samochodów miejskich, nieco starszej już daty. Jedną z najważniejszych części hamulcowego układu bębnowego jest bęben hamulcowy.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. We wnętrzu bębna montuje się szczęki hamulcowe oraz poruszający nimi rozpieracz. Całość osadza się na osi tarczy nośnej. Hamowanie takiego układu powstaje na skutek dociskania szczęk hamulcowych do wewnętrznej powierzchni bębna hamulcowego.
Największym mankamentem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz ograniczone odprowadzanie nadmiaru ciepła, które wydziela się podczas intensywnego hamowania samochodem. Czynniki te spowodowały, że producenci zaczęli rezygnować ze stosowania bębnów hamulcowych na przedniej osi samochodu.
Bębny hamulcowe stosuje się już jedynie na tylnej osi samochodu. Ich wymiana nie należy do łatwych i powinna zawsze być przeprowadzana przez profesjonalny warsztat samochodowy. Wymieniając bębny hamulcowe należy także wymienić szczęki hamulcowe, a w wielu modelach samochodów również łożysko koła.
Trwałość bębnów hamulcowych zależy przede wszystkim od stylu jazdy samochodem. Niekiedy komplet bębnów wystarcza nawet na przejechanie około 120 – 150 tysięcy kilometrów. Zdarza się jednak także, że na skutek agresywnej jazdy samochodem, interwały te mogą ulec zmianie i bębny hamulcowe trzeba będzie wymienić nieco wcześniej.
FTE Automotive to wiodący, międzynarodowy producent części samochodowych, w tym głównie elementów układu hamulcowego oraz części systemów sterowania sprzęgłem. Korzenie firmy sięgają roku 1943. Wraz z dynamicznym rozwojem firmy uruchamiano nowe linie produkcyjne i poszerzano asortyment oferowanych części do aut. Aktualnie marka FTE należy do koncernu Valeo.
FTE jest nie tylko wiodącym partnerem koncernu Valeo w zakresie rozwoju, ale także dużym dostawcą części jakości OE dla międzynarodowego przemysłu motoryzacyjnego (wiele popularnych marek, np. Renault oraz Citroen). Ponadto marka jest także preferowanym partnerem na niezależnym rynku części zamiennych.
Firma korzysta z ogromnego doświadczenia i wiedzy, co pozwala na produkcję części samochodowych o bardzo wysokiej jakości i niezawodności. FTE oferuje duży zakres części zamiennych - od części do układu sterowania sprzęgłem, przez części do układu hamulcowego, aż po płyny hamulcowe.
Każda z części do samochodów FTE to pierwszorzędna jakość i trwałość na najwyższym, światowym poziomie. Części zamienne tej marki można kupić w naprawdę dobrej cenie. Oferta skierowana jest do samochodów osobowych i użytkowych, głównie produkcji europejskiej.