- Ilość otworów: 5
- Średnica otworu [mm]: 139,7
- Wys. całk. bębna ham. [mm]: 63,8
- Ilość otworów 1: 2
- Średnica piasty koła [mm]: 100
- Średnica wewnętrzna bębna hamulcowego [mm]: 220
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 2751-S |
A.Z. Meist | AZMT-44-028-1196 |
ASHUKI | K015-03 |
BENDIX Bra | BDM1110 |
BOSCH | 0 986 477 236 |
CIFAM | 700-395 |
DELPHI | BF544 |
DIAMAX | N02199P |
EUROBRAKE | 5825255212 |
FERODO | FDR329790 |
FTE | BT1039 |
HELLA | 8DT 355 302-471 |
HELLAPAGID | 8DT 355 302-471 |
IAP | 710-16054 |
ITN | 10-180-395 |
JURID | 329790J |
KAGER | 36-0134 |
KAVO PARTS | BD-8862 |
KAWE | 7D0674 |
LPR | 7D0674R |
LYNXAUTO | BM-1161 |
MAG | 600000093050 |
MAXGEAR | 19-3704 |
METELLI | 18-0395 |
MGA | T7624 |
MILES | K110758 |
MIN | MBD357 |
NIPPARTS | N3408018 |
NK | 255212 |
NPS | S340I15 |
OPTIMAL | BT-1650 |
PAGID | 61381 |
PATRON | PDR1727 |
PROTECHNIC | PRT106 |
ProfiPower | 6B2011 |
RIDEX | 123B0097 |
SAMKO | S70674R |
SBS | 1825255212 |
STARMANN | DS-1128 |
SUZUK | 43511-65D00-000 |
SUZUK | 43511-67D00 |
SUZUK | 43511-67D00-000 |
Stark | SKBDM-0800096 |
TRISCAN | 8120 69216 |
TRW | DB4421 |
ZEKKERT | BS-5536 |
SUZUKI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Hamulec bębnowy to coraz rzadziej stosowany rodzaj układu hamulcowego, który spotyka się przede wszystkim w przypadku niewielkich samochodów miejskich, nieco starszej już daty. Jedną z najważniejszych części hamulcowego układu bębnowego jest bęben hamulcowy.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. We wnętrzu bębna montuje się szczęki hamulcowe oraz poruszający nimi rozpieracz. Całość osadza się na osi tarczy nośnej. Hamowanie takiego układu powstaje na skutek dociskania szczęk hamulcowych do wewnętrznej powierzchni bębna hamulcowego.
Największym mankamentem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz ograniczone odprowadzanie nadmiaru ciepła, które wydziela się podczas intensywnego hamowania samochodem. Czynniki te spowodowały, że producenci zaczęli rezygnować ze stosowania bębnów hamulcowych na przedniej osi samochodu.
Bębny hamulcowe stosuje się już jedynie na tylnej osi samochodu. Ich wymiana nie należy do łatwych i powinna zawsze być przeprowadzana przez profesjonalny warsztat samochodowy. Wymieniając bębny hamulcowe należy także wymienić szczęki hamulcowe, a w wielu modelach samochodów również łożysko koła.
Trwałość bębnów hamulcowych zależy przede wszystkim od stylu jazdy samochodem. Niekiedy komplet bębnów wystarcza nawet na przejechanie około 120 – 150 tysięcy kilometrów. Zdarza się jednak także, że na skutek agresywnej jazdy samochodem, interwały te mogą ulec zmianie i bębny hamulcowe trzeba będzie wymienić nieco wcześniej.
Herth+Buss Jakoparts - to niemiecka firma z wieloletnią tradycją, która powstała w 1925 roku jako Herth+Buss. Pierwszą specjalizacją przedsiębiorstwa był wyrób komponentów układów zapłonowych. Z czasem firma przebranżowiła się stawiając na produkcję szerokiej gamy części zamiennych dla wielu samochodowych marek.
Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa zaowocował nową linią produktów, które opatrzono marką Jakoparts. Powstałe pod tym brandem części przeznaczone są dla samochodów produkcji japońskiej i koreańskiej.
O ofercie ponad 14 000 części!
Obecnie ofertę przedsiębiorstwa stanowi ponad 14 000 różnego rodzaju komponentów, które odpowiadają praktycznie wszystkich potrzebą branży motoryzacyjnej. W bogatym asortymencie Herth+Buss Jakoparts znajdziemy:
Każdy komponent, który wychodzi spod skrzydeł Herth+Buss Jakoparts cechuje się najwyższym standardem wykonania. Dzięki temu części samochodowe tego niemieckiego producenta są trwałe i wydajne.
Warto nadmienić, iż produkcja każdego elementu oparta jest o obowiązujące w branży motoryzacyjnej normy, dzięki temu dopasowują się one do najnowszych modeli pojazdów.